IMG 9580اخبار فرهنگی - تورکمن‌نیوز: به مناسبت هفته وحدت طی مراسمی ضمن آموزش مقررات راهنمایی رانندگی و آموزش مرز و مرزبانی به دانش آموزان دبستان غیر انتفاعی هما کتاب‌های داستان اهدا شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، صبح امروز با حضور رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک استان گلستان در یکی از مدارس غیر انتفاعی شهر گنبد کاووس به دانش‌آموزان این مدرسه ۱۲۰ کتاب داستان ویژه خردسالان اهدا شد.

در حاشیه این مراسم کارشناس هنگ مرزی اترک گلستان نیز در خصوص ارزش حفظ و نگهداری مرز‌های کشور به دانش آموزان آموزش داد.

همچنین در این مراسم فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی نیز درخصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با حضور در کلاس‌های درسی دانش‌آموزان مدرسه هما به آنان آموزش دادند.

در این مراسم چند فیلم انیمیشن آموزشی راهنمایی رانندگی و کلیپ آموزش استفاده صحیح از تکنولوژی و موبایل پخش و ضمن پاسخگویی سرگرد جواد کارکن به سوالات دانش‌آموزان آموزش‌های لازم ارائه شد.

سرگرد کارکن در گفتگو با خبرنگار تورکمن‌نیوز گفت: اهدای کتاب به دانش‌آموزان با همکاری کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گنبد کاووس صورت می‌گیرد و در طی سال با همت و همکاری مدیران مدارس مراسم اهدای کتاب به مناسبت‌های مختلف جهت ترویج روحیه کتابخوانی در کودکان و نوجوانان در بین دانش‌آموزان مدارس توزیع می‌گردد.

آنا محمد آقپور قابوس خیرسرشناس به نمایندگی از طرف مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گنبد و همچنین خانم شیخ به نمایندگی کتابخانه‌ی عمومی شهرستان گنبد کاووس امروز در مراسم اهدای کتاب به دانش آموزان دبستان هما حضور داشت.

شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و مقر هنگ مرزی اترک که مسئولیت حراست مرزهای خاکی ایران با ترکمنستان در استان گلستان را دارد، در این شهرستان مستقر است.

انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

هدیه جالب روحانی به رئیس جمهور ترکمنستان

تولید بیش از ۲۳ هزار تن پنبه در استان گلستان

کسب رتبه برتر گروه موسیقی ترکمن "بابا قنبر" در جشنواره ملی م

آتش زده شدن بیش از 100 قلیان در گرگان

پنجاه درصد مدارس استان گلستان را مجمع خیرین مدرسه‌ساز گنبد ک

برگزاری همايش بزرگداشت مخدومقلي فراغي در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram