Kongre Razmandganاخبار گنبدکاووس- تورکمن نیوز: کنگره رزمندگان استان گلستان با حضور چند هزار رزمنده دوران دفاع مقدس از مناطق مختلف استان روز سه شنبه در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در این مراسم قرار است سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار گلستان و فرمانده سپاه نینوا گلستان سخنرانی کنند.
در این مراسم که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی همراه خواهد بود صادق آهنگران مداحی می کند.
رونمایی از چند کتاب حوزه دفاع مقدس و اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان از دیگر برنامه های این کنگره است که قرار است از شبکه استانی گلستان و شبکه افق پخش مستقیم شود.
در آیین آغاز این کنگره، امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در سخنان کوتاهی با خیرمقدم به شرکت کنندگان، هدف از برگزاری این کنگره را تبیین ادبیان مقاومت و ایستادگی و ادامه راه شهدا ذکر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: گنبدکاووس نمونه ای از انقلابی بودن ، همزیستی محبت آمیز اقوام و مذاهب است و با افتخار اعلام می کنم که این شهرستان در استان گلستان و کشور می تواند نمونه وحدت و همدلی باشد.
کنگره رزمندگان اسلام یکی از برنامه های شاخص اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان است که امروز با حضور رزمندگان ، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، مسئولان و ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی مناطق مختلف استان گلستان در گنبدکاووس آغاز شده است.
اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان روز 25 آذر جاری در گرگان برگزار می شود و در راستای آن تاکنون برنامه های فراوان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در استان گلستان برگزار شده است./ایرنا

مطالب مرتبط:

فعالیت 1400 تعاونی هم اکنون در گنبدکاووس

برپای چهار نمایشگاه کتاب، عکس و صنایع دستی در گنبدکاووس

رشد 141 درصدی پیشنهادات دریافتی همیاری و مشارکت گاز گلستان

اجرایی شدن طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه گلستان

گنبدکاووس و شرق گلستان از بیماری آنفلوانزای پرندگان پاک است

از هت تریک(سه‌گانه) ترابی در تواضع و احترام تا بوسه برادریِ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram