82042614 70664701تورکمن نیوز - اخبار گرگان: فرمانده انتظامي گرگان از كشف 30 قلم اشياء عتيقه و تاريخي در اين شهرستان خبر داد و گفت: برابر نظر كارشناسان ميراث فرهنگي اين اشياء مربوط به دوران اسلامي است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سرهنگ رضا عسكري در اين زمينه اظهار داشت: در پي كسب اخبار و اطلاعاتي مبني بر اينكه فردي تعدادي اشياء عتيقه قديمي در زمين كشاورزي خود پيدا كرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي بخش بهاران شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران در ادامه تحقيقات و با هماهنگي مقام قضائي، اين شخص را در منزلش دستگير و جهت سير مراحل قانوني به يگان انتظامي منتقل كردند و وي اعتراف نمود كه طي مدت طولاني حفاري موفق به كشف اين عتيقه ها شده است.
سرهنگ عسكري تصريح كرد: ماموران در بازرسي از منزل متهم اين عتيقه ها شامل سكه نقره، سكه طلا، دستبند، انگشتر و كتيبه را كشف كردند.
وي با اشاره به اينكه متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد، تاكيد كرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت‌ مجرمانه، مراتب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

فروش مرغ زنده در گنبد ممنوع شد

سربازان کشته شده در سانحه تصادف ۱۳نفر هستند/۲جسد ناشناس

دستگیر شدن چهار تولید کننده مواد مخدر در گرگان

تجلیل از برگزیدگان پنج جشنواره علمی و آموزشی در گنبدکاووس

همایش اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید در گنبدکاووس برگزار شد

دستگیری سارق خودرو و قطعات آن در گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram