niroye entezami 01تورکمن نیوز- اخبار گرگان: فرمانده انتظامی گرگان گفت: با اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی، میزان وقوع سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سرهنگ رضا عسگری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین میزان کشفیات در مدت اجرای طرح تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش دارد.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح نوروزی و با توجه به زمان اوج مسافرت های هموطنان و به منظور افزایش امنیت در تفرجگاه ها و پارک های مرکز استان، شش مرکز انتظامی و کمپ ویژه در این شهرستان فعال شده است.
به گفته وی این کمپ ها در بلوار ناهارخوران گرگان، پایانه مسافربری، پارک جنگلی النگدره، جرجان، پارک جنگلی قرق و شهرک امام (ره) فعال هستند.
عسگری همچنین توصیه کرد که مسافرین و گردشگران برای استراحت در تفرجگاه های جنگلی در مکان های مشخص شده اسکان یافته و استراحت کنند.
وی، اجرای طرح نوروزی پلیس را از گسترده ترین رزمایش های ناجا در کشور دانست و افزود: در این طرح، ناجا با همکاری برخی دستگاه های خدمات رسان برای تحقق راهبرد اصلی ناجا و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مردم تلاش می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

عیادت قرجه طیار از مصدومان بستری در بیمارستان گنبد کاووس+عکس

برای حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم منطقه در انتخابات

کاهش ابتلا به بیماری تب مالت در استان گلستان

برخی رسانه‌ها ندانسته با ایجاد روحیه ناامیدی دربین جامعه آب

کلاهبردار فروشگاه‌های مصالح ساختمانی در گلستان دستگیر شد

امسال دو مورد آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی گالیکش رخ داد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram