Ali Asghar Asghari 28Dayاخبار گرگان-تورکمن‌نیوز: رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: با دریافت دو شکایت مبنی بر تقلب در فروش برنج فجر و یک دستگاه کفی تریلی اصلی به خریداران در گرگان، این موضوع مورد پیگیری بازرسان این اداره قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  علی اصغراصغری با بیان این مطلب گفت: در بررسی بازرسان تخلف در کسب فروشندگان محرز شد که پس از رسیدگی مستمر به شکایات، شاکی پرونده تخلف برنج با دریافت 143 میلیون ریال و شاکی پرونده تریلی با دریافت 100 میلیون ریال و عودت کالا ضمن طی شدن روند بازرسی‌ها، حق خود را احقاق و از شکایت خود صرفنظر و رضایت خود را اعلام کرد.

وی یادآور شد: بازرسین این سازمان ضمن دریافت گزارشات و رسیدگی سریع و به موقع شکایات، جلب رضایت طرفین را در اولویت کاری قرار داده و با ارائه نظرات و پیشنهادات لازم در چهارچوب قانون، ضمن بیان موارد لازم به متشاکی و ایجاد رضایت و آرامش قلبی برای شاکی پرونده کسب رضایت طرفین را از راهکارهای مقدماتی رسیدگی به گزارشات دانسته و تا حد امکان از جریمه واحدها خودداری می کنند.

اصغری با بیان اینکه بازرسین این سازمان در پاسخگویی به هرگونه شکایات و تخلفات احتمالی آمادگی کامل دارند، از شهروندان خواست تا در صورت نیاز از طریق سامانه تلفنی 124 با اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر شهرهای استان در ارتباط باشند./ایسنا

 

مطالب مرتبط:

پیروزی تیم والیبال ترکمن صحرا آق‌قلا در برابر مهمان خود گل گ

قهرمانی «گزباشی» اسب ترکمن از جرگلان در هفته سوم کورس بهاره

ایجاد دانشکده پرستاری در دانشگاه آزاد گنبدکاووس/ تاسیس کارخا

یک میلیون و 500 هکتار در گلستان نیازمند طرح آبخیزداری است

تصویر خارق‌العاده از موشک فالکون در راه مدار زمین/عکس روز نا

رئیس ستاد انتخابات گلستان: زمان بررسی صلاحیت‌ها در هیأت نظار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram