Tohin Ostandar 23deyاخبار گرگان– تورکمن‌نیوز: استاندار گلستان خبرنگاران را از جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان گلستان بیرون کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه بازنگری و عملیاتی کردن سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه گذاری گلستان، بعدازظهر چهارشنبه در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد.

خبرنگاران مانند همیشه راس ساعت مقرر برای پوشش جلسه حاضر شدند و در ابتدا داوود طبرسا مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان توضیحاتی در خصوص ایجاد سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه گذاری گلستان ارائه داد.

پس از آن حسن صادقلو استاندار گلستان توضیحاتی در این خصوص و همچنین تشکیل ستاد به منظور جذب و توسعه سرمایه گذاری در استان انجام داد.

اما رضا مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان نیز به تعیین و تغییر کاربری اشاره کرد و زمانی که می‌خواست در خصوص پنجره واحد سرمایه گذاری صحبت کند از خبرنگاران حاضر در جلسه درخواست کرد تا این قسمت سخنانش را رسانه‌ای نکنند، اما در این میان استاندار گلستان از خبرنگاران خواست تا از جلسه بیرون بروند و زمانی که این بخش سخنان مروتی به اتمام رسید مجددا در جلسه حاضر شوند.

خبرنگاران که به اتاق دیگری هدایت شده بودند تا صدای مروتی را نشوند، در اعتراض به این عمل استاندار، دیگر در جلسه حاضر نشدند و مرکز خدمات سرمایه گذاری گلستان را ترک کردند.

عجیب اینجاست که خبرنگاران به دعوت مجموعه استانداری در این جلسه حضور یافتند.

اما گویا در جایی که رسانه‌ای شدن جلسه نفعی برای مسئولان عالی رتبه استان نداشته باشد، خبرنگاران باید بیرون بروند و هر زمانی که مسئولان خواستند مجددا در جلسه حضور یابند.

طی هفته های گذشته این دومین بار است که به دعوت روابط عمومی استانداری گلستان رسانه ها در جلسه ای حاضر ولی توسط متولیان برنامه آن ها به بیرون جلسه هدایت می شوند و از خبرنگاران می خواهند جلسه را ترک کنند.

مطالب مرتبط:

توسعه مشارکت مردمی به معنای خصوصی‌سازی آموزش و پرورش نیست

مذاکرات منوط به حفظ حاکمیت سوریه است

کاهش 10 درصدی جابجایی مسافر در گلستان

مشورت رئیس‌جمهور با رهبری در پیشبرد اهداف دولت تاثیرگذار است

افزایش دو برابری مصرف برق بویژه در بخش خانگی استان

بازتاب شباهت رضا پرستش به لیونل مسی در رسانه‌های آرژانتین

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram