Gas 18 Bاخبار گالیکش-تورکمن‌نیوز: رئیس اداره گاز گالیکش با اعلام اینکه پروژه گازسانی به شهرک صنعتی گالیکش آغاز شده است، گفت: برای این پروژه مبلغ 8 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حسن نظافتی گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل 3 کیلومتر خط تغذیه است که پس از رفع مشکلاتی که بر سر اجرای پروژه وجود داشته است، اجرای آن در ایام دهه فجر آغاز شده است.
وی گفت: احداث ایستگاه تقلیل فشارگاز در داخل شهرک نیز در عملیات گازرسانی به آن پیش بینی شده و با انجام آن ، پروژه به هیات امنای شهرک صنعتی گالیکش تحویل می شود.
شهرک صنعتی گالیکش در زمینی به وسعت 42 هکتار تاسیس شده که 32 هکتار آن قابل بهره برداری صنعتی است و تاکنون پنج واحد تولیدی در زمینه های شامل تولید قیر، خوراک دام ، کارخانه آرد، تولید بتون و فرآوری زیتون در آن فعال است که برای 60 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
در این شهرک سه واحد تولیدی دیگر نیز در دست ساخت است و علاوه بر آنها، جواز تاسیس برای 30 واحد تولیدی دیگر نیز صادر شده است.
رئیس اداره گاز گالیکش از آغاز اجرای عملیات گازرسانی به دو روستای پنو و یورت کاظم ازتوابع دهستان نیلکوه بخش مرکزی این شهرستان نیز پس از بهبود وضعیت جوی منطقه خبر داد و افزود: برای اجرای پنج کیلومتر لوله گذاری این مسیر، پیمانکار تعیین شده و مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار آن مصوب و تخصیص یافته است.
نظافتی گفت: گازرسانی به روستاهای قوشه چشمه بالا و پائین هم با 8 هزار و 500 متر خط تغذیه و شبکه داخلی با مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.
در چهار روستای مذکور در مجموع بیش از 265 خانوار ساکن هستند و تعداد جمعیت آنها نیز بیش از یک هزار نفر است.
در شهرستان گالیکش که با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد، 17 هزار و 800 مشترک گاز وجود دارد که 850 مشترک آن واحدهای تجاری ، صنعتی و اداری بوده و حدود 17 هزار مورد نیز مشترکین خانگی شهری و روستایی هستند./ایرنا

مطالب مرتبط:

زنگ خطر نسل‌کشی داروخانه‌ها به صدا در آمده است

طلا و نقره پرش طول مسابقات کشوری به دختران گلستان رسید

سن اعتیاد در ایران به مرز فاجعه رسید

ارتقاء شاخص برخورداری آب شرب روستایی استان گلستان به ۶۹ درصد

چراغ‌سبز محیط‌ زیست به شکارچیان/ خواب حیات‌وحش گلستان آشفته

محصول نخستین گلخانه صنعتی گنبدکاووس تا 15 اسفند به بازار می‌

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram