farmandar kalale 01تورکمن نیوز- اخبار کلاله: فرماندار کلاله با اشاره به آمادگی شهرستان کلاله برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: برای تعطیلات نوروز، ۸۴ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در کلاله مهیا و تجهیز شده است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  نصرت برزگر در شورای اداری شهرستان کلاله اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان انجام شده و کلاله آماده استقبال از مسافران نوروزی در ایام نوروز است.

وی افزود: در راستای استقبال از مسافران نوروزی آموزش‌و پرورش شهرستان کلاله 8 مدرسه با 84 کلاس با امکانات رفاهی را آماده کرده است.

فرماندار کلاله تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان کلاله نیز همراه با اورژانس به صورت ویژه آماده به کار هستند و متخصصان در بیمارستان آماده ارائه خدمات هستند.

وی افزود: 50 واحد صنفی کشیک در این ایام در کلاله فعال هستند و نیروی انتظامی نیز در نوروز حضور پررنگ‌تری دارد ، هلال‌احمر با ایجاد 2 پایگاه در کلاله و سه راهی چاتال علاوه بر امداد و نجات با 200 داوطلب به صورت شبانه روزی راهنمایی مسافران را نیز بر عهده دارد.

برزگر اذعان کرد: در 2 نقطه گردشگری خالدنبی 40 اتاق با همه امکانات برای زائران و گردشگران برای بازدید از تپه ماهورهای هزاردره و 5شیر آماده شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره های فرهنگ روستا در روزهای نهم و دهم فروردین در شهرستان کلاله برگزار می شود که همراه با بازیهای بومی محلی و غذاهای محلی اجرا می‌شود.

فرماندار کلاله گفت: توزیع میوه تنظیم بازار نیز از 27 اسفند آغاز می شود و 16 تن سیب و 25 تن پرتقال توزیع می‌شود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام کشیری امام جمعه کلاله نیز گفت: صله ارحام، دیدار با والدین و بستگان، زیارت قبور شهدا، دیدن بزگان و رفتن به سفرهای زیارتی وسیاحتی در ایام نوروز توصیه شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

25 سامانه باران‎سنج و هشداردهنده آتش‎سوزی در گلستان راه‎اندا

اسامی نهایی کاندیدای مجلس حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلا

کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در حاشیه منطقه جهان نما

شکست تیم ملوان بندر‌گز در مقابل نماینده اردکان

دعوت امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس برای حضور حداکثری در انتخا

حلقه مفقوده تکریم ارباب‌رجوع در سیستم‌های اداری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram