Forodgah 23 mاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان از آغاز مجدد پرواز‌های مسیر تهران به کلاله با شرکت هواپیمایی "پویا ایر" از تاریخ یکم شهریور ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص راه اندازی مجدد پرواز های فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان گفت: با توجه به توافقاتی که با شرکت "هواپیمایی پویا ایر" انجام شده است، این پرواز‌ها از تاریخ یکم شهریور ماه عملیاتی می شود.

 وی افزود: این راه اندازی با توجه به درخواست مردم شرق استان بوده است که متقاضی سفر به تهران و یا برعکس بوده اند.

"آذری" در پاسخ به این سوال که در طول هفته این شرکت هواپیمایی چه مدت به مردم خدمت رسانی خواهد کرد، اظهار کرد: شرکت هواپیمایی "پویا ایر" در طول هفته دو پرواز در مسیر تهران به کلاله و کلاله به تهران برقرار کرده است که در روز های شنبه و چهار شنبه سورت پروازی آن انجام می شود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان در ادامه اظهار کرد: این شرکت هواپیمایی در روزهای شنبه در ساعت 14:30 دقیقه فرودگاه بین المللی مهر آباد را به مقصد کلاله ترک و در ساعت 15:30 دقیقه در فرودگاه کلاله به زمین خواهد نشست و در ساعت 16:15 دقیقه فرودگاه کلاله را ترک و در ساعت 17:15 دقیقه در فرودگاه مهر آباد به زمین خواهد نشست .همچنین در روز‌های چهارشنبه نیز، این شرکت هواپیمایی در ساعت 8:00 صبح فرودگاه مهر اباد را ترک و در ساعت 9:00 در فرودگاه کلاله به زمین خواهد نشست و عملیات نشست و برخواست را انجام خواهد داد و در ساعت 10 صبح فرودگاه کلاله را ترک و در ساعت 11 در فرودگاه بین المللی مهر آباد به زمین خواهد نشست.

گفتنی است؛ هم اکنون مردم استان میتوانند بلیط این مسیر پروازی را از سایت معتر خرید بلیط هواپیما، خریداری نمایند.

Forodgah 23 1 m

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: kasebeamin.ir

 

مطالب مرتبط:

بازگشت 4 هزار نفر از حجاج به ایران/اخبار انتقال پیکر جانباخت

شهردار گنبدکاووس در چالش پاسخ‌گویی به 15 سوال شورای شهر+ عکس

انتخابات در استان گلستان سربازرس ندارد/ واگذاری امکانات دولت

پیام رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت روز خبرنگار

وزارت علوم به دنبال جبران عقب ماندگی در تولید کیفی علم است

عباسی به نفع اصولگرایان کنار می‌رود؟ / اجماع از خودگذشتگی می

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram