Seil Kalaleh 20 Mاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- تغییرات جوی که عصر پنجشنبه در شرق استان گلستان آغاز شده بود صبح جمعه با بارندگی شدید در شهرستان کلاله به اوج فعالیت بارشی خود رسید و موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی خیابان‌ها، معابر و محورهای اصلی و فرعی شهری و روستایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  شدت بارندگی امروز در کلاله و روستاهای حومه باعث اختلال در تردد وسایل نقلیه شد، همچنین سقوط یک درخت برای مدتی عبور و مرور از خیابان انقلاب شهر کلاله را قطع کرد.
از سوی دیگر جاده اصلی کلاله به مراوه‌تپه که از جنوب روستای دهنه عبور می‌کند براثر جاری شدن سیلاب و نشستن گل و لای مسدود شده است که نیروهای امدادی ستاد بحران شهرستان مشغول بازگشایی این محور هستند.
بارندگی شدید همراه با آذرخش (رعد و برق) و تند باد در شهر و روستاهای بخش‌های مرکزی و پیشکمر شهرستان کلاله هم اینک پس از به جا گذاشتن خساراتی متوقف شده است.
نصرت برزگر فرماندار کلاله ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اعلام کرد : نیروهای امدادی مرتبط با شورای هماهنگی ستاد بحران شهرستان کلاله ، مشغول امدادرسانی وارزیابی خسارت وارده به شهرو روستاهای شهرستان هستند که اطلاع رسانی خواهد شد.
شهرستان کلاله با بیش از 60هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
این بارش‌ها در استان گلستان طی شب گذشته وامروز همچنین باعث مفقود شدن سه نفر در شهرستان علی آباد شد که تاکنون جسد یک نفر کشف شده و موجب مرگ یک نفر در بخش داشلی‌برون گنبدکاووس شده است.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir/golestan

مطالب مرتبط:

ترامپ در دیدار با لاوروف خواستار فشار روسیه بر ایران و سوریه

تاثیر مانتو بر هویت فرهنگی اقوام/ مانتو عامل حجاب یا بدحجابی

تسلیت به قدرت شاکری رئیس میراث فرهنگی و گردشگری گنبد

مراسم "میهمانی لاله‌ها" در ۲۹۲ گلزار شهدای استان گلستان برگز

دوچرخه سواری الناز شاکردوست در کنار ساحل + عکس

اهدا 41 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی کلاله

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram