Ab 10 Tاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- مردم روستای قراول حاجی تاجی برای مرتفع شدن مشکل آب شرب خود دست به دامن شهرام غراوی نماینده شرق گلستان شدند و با ارسال نامه ای، این خواسته خود را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از  کلاله خبر، مشکل روستاهای قراول حاجی تاجی و چقر شیر ملی تنها به مشکل آب شرب آن برنمی گردد و این روستا با مشکلات دیگری نیز در سال های گذشته دست و پنجه نرم کرد.

برخی بر این باور هستند که این  روستا قراول حاجی تاجی به علت نزدیکی به شهرستان کلاله جزو حوزه سرزمینی شهرستان کلاله است؛ ولی به گفته مسئولین و اذعان خود اهالی، این روستا جزو حوزه سرزمینی شهرستان گالیکش است و پاسخ نگرفتن از مسئولین شهرستان ها اهالی این روستا را بر آن داشت که با ارسال نامه ای به نماینده شرق گلستان، از وی خواسته‌ی مرتفع کردن مشکل آب شرب روستای خود را داشته باشند.

به گفته اهالی این روستا، این روستا در روزها ی بخصوص تابستان و در نوبت عصر با مشکل شدید آب شرب روبرو هستند تا جایی که حتی بدون وجود آب از کارهای روزمره خانگی نیز باز می‌مانند.

در متن ارسالی به شهرام غراوی آمده است:

بسمه تعالی

29/03/96

با سلام و دعای خیر

حضور محترم نماینده شهرستان کلاله،مینودشت ،گالیکش و مراوه تپه جناب آقای مهندس غراوی

به اطلاع آن مقام محترم می‌رسانیم که ما اهالی روستاهای تابعه شهرستان کلاله از جمله روستای قراول حاجی تاجی قراول شاه نظر و قنات شیر ملی به دلیل استفاده آب شرب مصرفی اهالی روستاهای یاد شده که از سوی آب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش تامین میشود بنا به دلایلی نامعلوم دو سه سالی است که در فصلهای بهار ، تابستان و پاییز دچار بی آبی شده تا آنجاکه برای انجام کارهای ضروری روزمره هم دچار مشکل آب هستیم با توجه به مراجعات مکرر به آب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش هیچ جوابی تا کنون نگرفته ایم لذا خواهشمندیم برای حل مشکل بی آبی روستاهای یاد شده چاره ای عاجل بیندیشید با توجه به برخورداری منطقه از آب کافی و پرهیز از هرگونه تبعیض از سوی شهرستان گالیکش جهت تامین آب شرب خواستار تخصیص بودجه ای جداگانه و تامین ایستگاه پمپاز جداگانه برای روستاهای تابعه شهرستان کلاله را خواهانیم.

با تشکر اهالی روستاهای قراول حاجی تاجی ،قراول شاه نظر و قنات شیر ملی

Ab 1 10 T

مطالب مرتبط:

کاهش سود وام مسکن جوانان و مسکن یکم

پرتاب سکه بازی والیبال هاوش و شهرداری تبریز را به تعطیلی کشا

بازدید رئیس شورا و شهردار گنبد از احداث میدان مختومقلی فراغی

داد و ستد بیش از ۳ میلیون سهم در تالار بورس گلستان

افزایش حقوق کارکنان ثابت و رسمی و پیمانی تا سقف 35 درصد

خیز بلند گلستان برای ساخت یک نیروگاه برق خورشیدی و دو نیروگا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram