Modiran Takhasosi Behdasht 28 Bاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز: معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان و رئیس مرکز بهداشت کلاله اعلام کرد: دوره آموزشی دو روزه فلوشیپ با شرکت 60 نفر از مدیران تخصصی بهداشت شهرستان های مینودشت، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه، در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان کلاله برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  شمس‌الدین کر افزود: هدف از برگزاری دوره‌های فلوشیپ، افزایش مهارت‌های عملی و دانش نظری پزشکان و نیز توسعه دانش در زیر شاخه‌ها، در راستای ارتقای کیفیت خدمات تخصصی و آموزش پزشکی و نیز دستیابی به آخرین یافته‌های علمی پزشکی میباشد.
وی گفت: در دوره آموزشی فلوشیپ مدیران واحدهای تخصصی در خصوص فرآیند پیش‌بینی و به کارگیری موثر منابع به منظور دستیابی به هدف‌های مطلوب با حداقل زمان و حداقل هزینه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز بهداشت کلاله خاطر نشان کرد‌: در این دوره آموزشی که شامگاه روز گذشته به پایان رسید، چهار نفر از متخصصین و کارشناسان به عنوان مدرسین کارگاه ، مطالب خود را ارائه کردند.
شهرستان کلاله با بیش از 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

استقبال مردم و مسوولان گلستان از ملی پوشان فوتوالی

برگزاری راهپیمایی با شکوه 13 آبان در شهرستان مراوه تپه +تصاو

شرکت کمانداران گلستان در سومین اردوی تیم ملی کمان سنتی

پول گندم به حساب کشاورزان گلستان واریز نشد

نماز عید فطر شیعه و سنی در یک روز از نگاه دو کارشناس مذهبی

مدیر عامل گاز گلستان در خصوص مدیریت درمصرف گاز تاکید کرد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram