Dahe Fajr 29Dayاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز:  بخشدار پیشکمر ازتوابع شهرستان کلاله گفت: برگزاری مراسم وآیین‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر، در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان نقش اساسی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، امان محمد حمیدزاده در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش پیشکمر شهرستان کلاله با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: رهبری‌های خردمندانه امام خمینی(ره)، حضور گسترده و همه جانبه، وحدت و همدلی مردم در عرصه‌های مختلف مقابله با ایادی تا دندان مسلح رژیم طاغوت وسلحشوری‌های شهیدان از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357بود.
بخشدار پیشکمر تصریح کرد: برگزاری هرچه باشکوه مراسم و آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ،حاکی ازگرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهیدان، ایثارگران ومردم سلحشور دوران انقلاب، بویژه بزرگداشت نقش برجسته و فراموش نشدنی مقام معظم رهبری در حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
حمیدزاده مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در برگزاری برنامه‌های مراسم بزرگداشت دهه فجر را در شهر فراغی و روستاها را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این جلسه هریک از مسئولان شرکت کننده برنامه‌های خود را در مورد برگزاری آیین‌های ایام الله دهه فجر در شهر و روستاهای بخش پیشکمر شهرستان کلاله اعلام کردند.
بخش پیشکمر شهرستان کلاله با 33 روستا و یک شهر با 26 هزارو 500 نفر جمعیت به مرکزیت شهر فراغی، در 26کیلومتری شرق کلاله مرکزشهرستان قرار دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

لامپ LED که نه به برق نیاز دارد و نه به باتری + تصاویر

جشن انقلاب با حضور عشایر استان گلستان در شهرستان مراوه‎تپه ب

ارتقاء شاخص برخورداری آب شرب روستایی استان گلستان به ۶۹ درصد

مقام معظم رهبری: آمریکا اگر برجام را پاره کند، ما آنرا به آت

پیام تبریک عرازمراد مغربی قوجق به مناسبت ایام ا... دهه فجر

برف و یخبندان 493 میلیارد ریال به بخش کشاورزی گنبدکاووس خسار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram