Barfاخبار شهرستان کردکوی- تورکمن نیوز: فرماندار کردکوی با بیان این که بارش برف در مناطق جنوبی شهرستان سنگین بوده، اما برای تردد در معابر و جاده‌ها مشکلی ایجاد نشده است، گفت: دغدغه اصلی ما مساله باغات و خسارت سنگین سرمای هفته جاری به این بخش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مجتبی جمالی اظهار داشت: هر چند خسارت به باغات امری فراگیر برای همه شهرستان های استان گلستان است، ولی میزان خسارت باغات میوه در این شهرستان با توجه به وسعت زیاد باغ ها قابل توجه پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: با وجود بارش سنگین برف در شهرستان مسیرهای مختلف باز است و راهداران مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند و مشکلی در خصوص تردد در معابر وجود ندارد و تنها در محور منتهی به منطقه کوهستانی درازنو در چند نوبت قطعی موقت برق را شاهد بودیم که با تلاش عوامل اداره برق وصل شد.
جمالی همچنین از برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و بررسی راهکارهای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان خبر داد.
بارش سنگین برف از شامگاه دوشنبه در سطح استان گلستان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
این بارش با کاهش شدید دما از صفر درجه تا منفی 11 درجه سانتیگراد در نقاط گوناگون استان همراهی می شود.
هواشناسی گلستان وضعیت جوی روز پنجشنبه کردکوی را ابری همراه با ریزش برف، کاهش دما، وزش باد و مه آلود اعلام کرد که بتدریج از اواخر وقت از ابرها کاسته خواهد شد، دمای هوای این شهرستان حدود 75هزار نفری هم اینک منفی 4 درجه سانتیگراد است.
کردکوی با مساحتی در حدود 815.5 کیلومتر در غرب استان گلستان و در فاصله 29 کیلوکتری گرگان واقع است، این شهرستان از شمال به بندرترکمن، از جنوب به رشته کوههای البرز شرقی و استان سمنان، از شرق به گرگان و از غرب به بندرگز محدود می باشد./ایرنا

مطالب مرتبط:

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران با شعار (در

افتتاح نخستین مرکز تخصصی ابریشم گلستان در رامیان

بهره‌برداری نخستین مدرسه هلال کشور در گلستان

پخش سریال؛ زندگی سردار ترکمن در ترکیه

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 2/5 ریشتری در شهرستان آق‌قلا

افزایش 16 درصدی آزادی زندانیان دیون مالی غیرعمد در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram