Tolid Farshتورکمن نیوز- اخبار مینودشت: چهارمین کارگاه تولید فرش ریز بافت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با حضور معاون اشتغال و خودکفایی این نهاد، فرماندار و امام جمعه مینودشت در کمیته امداد این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گلستان گفت: بالا بردن سطح درآمد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ، توانمندسازی آن ها و استفاده از تمام ظرفیت های خانواده برای اشتغالزایی از اهداف اجرای این طرح است.
سید جواد نظری تصریح کرد: با آموزش های لازم که در این زمینه به مددجویان ارائه می شود و در اختیار گذاشتن مواد اولیه، کمیته امداد فرش های بافته شده توسط مددجویان را به صورت تضمینی از آن ها خریداری می کند.
ناظر فرش کمیته امداد نیز در این خصوص گفت: نیازسنجی برای برگزاری کارگاه آموزش فرش ریزبافت در 14 شهرستان استان صورت گرفت و تاکنون در چهار شهرستان آق قلا، گنبد، آزادشهر و مینودشت کارگاه تولید فرش راه اندازی شده است.
خدیجه خمبر اظهار کرد: تعداد بافندگان فرش ریزبافت در کارگاه تولید فرش ریزبافت مینودشت 14 نفر هستند که پیش از این آموزش های لازم برای بافت فرش ریزبافت به آنها داده شده است.
وی از ادامه ایجاد این کارگاه ها در شهرهای دیگر استان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این کارگاه ها ایجاد اشتغال و در آمد برای مددجوایان و توانمندسازی آنها است.
کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مینودشت در مراسمی جداگانه به مناسبت جشن میلاد امام زمان (عج) و با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستان، به تعدادی از نوعروسان تحت پوشش خود جهیزیه اهدا کرد.
رییس کمیته امداد شهرستان مینودشت در این خصوص گفت: امروز 25 سری جهیزیه هر کدام به ارزش 20 میلیون ریال به نوعروسان اهدا شد.
شیرعلی وزیری با بیان این که در سال 94 نیز تعداد 87 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شده بود، گفت: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان است.
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مینودشت در شرق استان گلستان 5920 مددجو را قالب 3180 خانوار تحت پوشش قرار داده است./ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

کم رنگ شدن حاشیه امن زمین خواران در گلستان

اولین شهرک صنعتی مشترک ایران با یک کشور خارجی در هرمزگان احد

آتش سوزی هتل روتانا واقع در خیابان امام رضا (ع) در مشهد

قاتلی که سرباز ترکیه‌ای را در شب کودتا سربُرید+عکس

یکی از خواسته‌های بازرگانان افتتاح سرکنسولگری ترکمنستان در گ

سازمان مدیریت نقش موثری در تحقق نقشه راه توسعه گلستان دارد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram