Tuhin Mamnoتورکمن نیوز- اخبار گلستان: در پی توهین به صحابه و بزرگان اهل سنت در برنامه دورهمی که شب 22 مرداد ماه از شبکه نسیم پخش شد نمایندگان اهل سنت مجلس دهم  در تذکر کتبی از رئیس سازمان صدا و سیما خواستار برخورد جدی با مجری این برنامه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در بخشی از متن نامه مذکور چنین آمده است.

در جهان پرآشوب کنونی که کشورها در آتش تفرقه و نفاق و واگرایی می سوزند بسیارند سرزمین هایی که در آرزوی امنیت پایدار درون سرزمینی باشند و حال که به لطف خداوند و مدیریت عالمانه رهبر معظم انقلاب این مهم در کشورمان به ثبات لازم رسیده،انتظارآن داریم که ریاست سازمان صدا و سیما با هر آنچه که به نوعی،همبستگی و اتحاد و وحدت ملی ما را خدشه دار می سازد را به جد مورد بازبینی قرار دهد.لذا به عرض می رساند اخیرا در برنامه دورهمی مطالبی در اهانت به صحابه و بزرگان اهل سنت توسط مجری برنامه عنوان گردید که سبب رنجش خاطر هموطنان اهل سنت ایران زمین گشته است.

در میان اسامی امضاء کنندگان این متن نام رامین نورقلی‌پور نماینده مردم حوزه غرب استان, قره‌جه طیار نماینده گنبد و شهرام کوسه غراوی نماینده کلاله و مراوه‌تپه نیز دیده می شود. ازجلال محمود زاده نماینده مهاباد- عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه- علی کرد نماینده خاش و میرجاوه- علی محمد مرادی نماینده قروه و محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار می توان بعنوان دیگر امضاء کنندگان نامه یاد کرد./ترکمن سسی - طاهر جانی

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

وزیر بهداشت: نیمی ازتخت های بیمارستانی گلستان فرسوده است/خوش

احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی در مراوه ت‍په توسط بنياد علوي+تص

برگزاری جشن‌ مردمی زیرسایه خورشید 8 و 13 مرداد در گنبدکاووس

حضور خودروسازان خارجی در ایران فضا را رقابتی‌تر می‌کند

ارائه آموزش‌های ترافیکی به ۷۰ هزار گلستانی/ بیش از ۶۲ درصد ک

آغاز گردهمایی مدیران آموزش و پژوهش 5 استان کشور در گرگان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram