hosein ahmadi helal ahmar 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته هلال احمر در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  حسین احمدی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر سه شنبه به مناسبت هفته هلال برگزار شد، گفت: روز هشت ماه مِی روز جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر انتخاب شده است و در کشور ما از تاریخ ۱۸ اردیبهشت لغایت ۲۴ اردیبهشت هفته هلال نام گذاری شده است.

وی اظهار کرد: فدراسیون بین المللی صلیب سرخ جهانی ۱۷ میلیون داوطلب دارد و ۱۹۰ کشور عضو این فدراسیون هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در رابطه با برنامه های هفته هلال در گلستان گفت: حدود ۱۰۰ برنامه در سه بخش برنامه های فرهنگی، آموزش امداد و نجات و اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان گلستان برگزار می شود.

احمدی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری انتخابات استانی مجمع دبیران کانون های دانشجویی جوانان، افتتاح پروژه خانه هلال روستای خواجه نفس، افتتاح نمایندگی شعبه گمیشان، کلنگ زنی پروژه CNG، مراسم تقدیر از فعالان طرح های نوروزی، اجرای طرح نیابت، المپیاد استانی دادرس ویژه خواهران و برادران، دیدار با خانواده شهدای امدادگر و غبار روبی مزار شهدا جزء برنامه هایی هستند که در این هفته اجرا می شوند.

وی به راه اندازی کاروان سلامت در روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: این کاروان برای ارائه خدمات درمانی به مناطق دور افتاده اعزام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه چهارمین دوره انتخابات مجامع در ۱۰ شعبه استان گلستان برگزار می شود، تصریح کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۶۲۸ نفر اعضای فعال شناسنامه دار در استان هستند که از این بین پنج هزار و ۳۷۲ نفر دربخش جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال و حدود پنج هزار و ۲۵۶ نفر داوطلبان بالای ۲۹ سال هستند.

حسین احمدی افزود: برپایی چادرهای امداد و نجات جوانان و داوطلبان و اقدام به ارائه خدمات رایگان پزشکی، توزیع بروشور آموزشی، تست قند خون، نمایش خدمات و توانمندی های جمعیت هلال احمر در طول هفته هلال احمر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی تمامی خدمات عمومی، تخصصی  و توانبخشی جمعیت هلال احمر با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی به بیماران و مراجعه کنندگان حتی افرادی که شامل بیمه درمانی نیستند، ارائه می شود.

مدیر کل جمعیت هلال احمر گلستان بابیان اینکه الویت جمعیت هلال احمر در سال ۹۵ اتمام پروژه های نیمه تمام است، گفت: در حال حاضر چهار پروژه نیمه تمام شامل پروژه ستاد اداری توانبخشی گرگان، پایگاه امداد هوایی محمدآباد، پایگاه آموزشی امداد و نجات روستای قرق و پایگاه امداد رسانی زرین گل را در سطح استان گلستان داریم.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: امتحان استخدامی جمعیت هلال احمر گلستان مانند کل کشور در سال ۹۵ اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

بی‌طرفی دائم، پایه و اساس همکاری‏‌ها در حسن همجواری

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در آزادشهر

آسیب های جنسی در کودکان را جدی بگیریم

کشف یک بهله قرقی مصدوم در منطقه مرزی گنبدکاووس

هنوز ردپایی از حمله خرس در روستای فارسیان پیدا نشده است

جاده‌های گلستان باز و لغزنده است/رانندگان احتیاط کنند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram