Helal Ahmarتورکمن نیوز- اخبار گلستان: رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از بامداد امروز تاکنون ۴۰ عملیات امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در محورهای کوهستانی استان گلستان با موفقیت اجرا شده است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، حسن پاک‌نیا اظهار داشت: از شب گذشته با آغاز بارش باران در سراسر استان گلستان و بارش برف در ارتفاعات، نیروهای امدادی در سراسر استان در آماده باش حضور دارند و به روستاهای در معرض خطر نیز اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.

وی افزود: از بامداد امروز تاکنون در 40 عملیات امدادرسانی به خودروهای در برف مانده در محور توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان کمک و رهاسازی شده است.

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: براساس پیش بینی هواشناسی این شرایط جوی تا فردا در استان ادامه دارد و همه پایگاه های امداد و نجات هلال احمر در آماده باش حضور دارند.

پاک‌نیا گفت: مردم از حضور در کنار رودخانه ها و سدها و آب‌بندان‌ها در این مدت خودداری کنند و رانندگان در مسیرهای کوهستانی به نکات ایمنی توجه داشته و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات بین شهری توسکستان شامل 2 تیم امدادی متشکل از 5 نجات‌گر و یک آمبولانس در این منطقه کوهستانی فعال است.

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان همچنین گفت: با بازرگانی مسیر و تلاش نیروهای راهداری این خودروها به مسیر خود ادامه دادند و در این مدت اسکان اضطراری انجام نشده است.

براساس پیش بینی کارشناسان هواشناسی استان گلستان شدت این بارندگی‌ها تا اواسط امروز ادامه خواهد داشت و بیشتر بارش‌ها در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی است و از بعدازظهر بارندگی در نواحی شمال شرق استان و حاشیه اترک ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

عملیات زهکشی 10 هزارهکتار از اراضی گلستان اجرایی شد

عملیات اجرایی گاز رسانی به 6 روستای شهرستان مینودشت استان گل

در سال 95 چند روز تعطیلی داریم/ سال تعطیلات آخر هفته

احداث راه آهن گرگان- مشهد و آزادراه شمالی جنگل گلستان بزودی

دستگیری صیادان غیرمجاز در دریای خزر

آغاز مطالعات پهنه بندی خطر زلزله در گرگان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram