terafik jadehaye golestan 01تورکمن نیوز- اخبار استانی: فرمانده پلیس‌ راه استان گلستان با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی مردم گفت: هم‌اکنون همه محورهای گلستان باز است و ترافیک در محورهای استان به جز جنگل گلستان روان است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سرهنگ علی عبدی اظهار داشت: هم‌اکنون همه جاده‌های اصلی استان گلستان باز است و تردد در آن جریان دارد و محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12تا 22 روز بیست و هفتم اسفندو از ساعت 6 تا 22 روزهای 28 و 29 این ماه و همچنین 12 و 13 فروردین 95 در محورهای گلوگاه - گرگان، جنگل گلستان - چمن بید و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور از این امر مستثنی است.

عبدی افزود: هم‌اکنون ترافیک در همه محورهای استان گلستان روان است و تنها ترافیک در محور جنگل گلستان نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به قطع شدن بارندگی در سطح جاده‌های استان گلستان گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته تصادف بزرگی در محورهای استان رخ نداده است.

فرمانده پلیس راه استان گلستان افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی و حجم ترافیک در جاده‌ها رعایت نکات ایمنی و قوانین رانندگی امری مهم و ضروری به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

اظهار نگرانی معاون استاندار از آمار طلاق در گلستان

کلنگ بزرگ ترین موزه باستان‌شناسی شرق کشور در گنبدکاووس به زم

جشن سال نو در خانه سالمندان گنبد کاووس برگزار شد+تصاویر

تاکید رئیس دادگستری گلستان بر ممنوعیت تبلیغات زودهنگام داوطل

برگزاری لیگ برتر بدمینتون مردان کشور در گلستان

معاون استاندار: همکاری اقتصادی - تجاری دو استان گلستان و منگ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram