Sherkat Gazتورکمن نیوز- اخبار گلستان: رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران  در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدیدحراست گاز گلستان،  اخلاق مداری و اعتماد سازی بین مدیر ان و کارکنان را از وظایف مهم حراست خواند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز گلستان،در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حراست شرکت گاز استان گلستان، مهندس صفر علی جمال‌لیوانی مدیر عامل گاز گلستان ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران و مدیرکل حراست استان گلستان، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های انجام شده واحد حراست شرکت ارائه نمود.
در ادامه رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران نیز با تبریک ایام ا...دهه مبارک فجر، اخلاق‌مداری و اعتمادسازی بین مدیران و کارکنان را از وظایف بسیار مهم واحد حراست خواند.

سهراب نجار با بیان اینکه  واحد حراست امین سازمان بوده و از جایگاه ارزشمندی برخوردار می‌باشد، دیگر وظایف مهم واحدهای حراست را اطلاع‌رسانی درست و شفاف، اعتمادسازی بین مدیران و کارکنان و بالعکس، اخلاق‌مداری، هم افزایی، همکاری و همفکری برای حل مشکلات، استفاده درست و اصولی از منابع، ایجاد آرامش محیط، اشراف براطلاعات و شناسایی نقاط فسادانگیز، رعایت عدالت اجتماعی و .... برشمرد.
سپس مدیرکل حراست استان گلستان نیز  فعالیت‌های نیروهای حراست را مبتنی بر مباحث اخلاقی و آموزه‌های دینی خواند.
صفری با بیان اینکه رسالت حراست سازمان مچ گیری و سوء ظن نبوده و باید از آن دوری نماید افزود: جابجایی نیروها در هر پستی در سازمان‌ها بعنوان یک اصل بوده و  امری جاری است بنابر این شایسته است رابطه خوب و مناسبی با سایر همکاران داشته و قدردان زحمات یکدیگر باشند.  
شایان ذکر است در خاتمه مراسم حکم انتصاب سید عماد بابا زاده  رئیس جدید حراست شرکت گاز استان گلستان با حضور مدیرکل حراست استان، رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان به ایشان اعطاء شد و از خدمات احسان سیستانی رئیس سابق  این واحد  در دوره تصدی مسئولیت تجلیل بعمل آمد.

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان گلستان

تشکیل صندوق حمایت از خبرنگاران در گلستان

جشنواره ملی زیبایی اسب ترکمن در استان گلستان برگزار شد

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گلستان: مدارس طبیعت در گلستان تاس

تاکید رییس دادگستری گلستان بر حساس شدن رسانه‌ها نسبت به خلیج

بهره‌مندی كودكان حاشیه شهرها و 75 روستای گلستان از كتابخانه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram