bahre bardari ab 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: ‌مدیرعامل شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان گفت: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر از چندین طرح آبرسانی و توسعه‎ای آبفا در شهرهای مختلف استان بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران محمد هادی رحمتی افزود هر ساله در راستای اهداف دولت و تحقق برنامه‎ها، پروژه‎های آب و فاضلاب شهری استان در این هفته افتتاح و بهره‎برداری می‎شود که امسال نیز 7پروژه در بخش مختلف با اعتبار 100 هزار میلیون ریال به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی گفت‌: در همین راستا اصلاح و توسعه شبکه آب شرب استان به میزان 15 کیلومتر با اعتبار 20هزارمیلیون ریال در این هفته به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرعامل آب‎وفاضلاب شهری گلستان، بهره برداری از زیر‌ساخت‌های مسکن مهر استان را از دیگر پروژه‎های هفته دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به تامین و توزیع آب شرب و خدمات رسانی بموقع به ساکنین پروژه‌های مسکن مهر با همت و تلاش مجموعه همکاران 5 کیلومتر توسعه شبکه و واگذاری 5 هزار انشعاب با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

‌وی حفر وتجهیز 2 حلقه چاه آب شرب مسکن مهر وخط انتقال به طول 5 کیلومتر با آبدهی 35 لیتر برثانیه شهر گرگان وبا اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیون ریال‌، حفر وتجهیز 2 حلقه چاه آب شرب وخط انتقال به طول 6 کیلومتر با آبدهی 35 لیتر برثانیه شهر علی آباد و با اعتبار 25 هزار میلیون ریال، حفر وتجهیز 3 حلقه چاه آب شرب با آبدهی 45 لیتر برثانیه شهر گالیکش و با اعتبار 20‌ هزار میلیون ریا‌ل، حفر وتجهیز یک حلقه چاه آب شرب وخط انتقال به طول 2 کیلومتر با آبدهی 15 لیتر برثانیه شهر دلند به منظور تامین بخشی از کمبود آب شرب شهرهای استان را از دیگر پروژه‎های قابل بهره‎برداری شرکت آب‎وفاضلاب شهری در هفته دولت دانست./ایسنا

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

قیمت پیشنهادی لاتزیو به فوق ستاره ایرانی اعلام شد

ماه گرفتگی کلی در روز دوشنبه

راه‌اندازی خیابان آزادی گدم آباد در دهه فجر

تیم فوتبال I.T.S گنبد با اختلاف یک گل در مقابل دلند الکتریک

صعود یک پله‌ای بانوان فوتبالیست در رنکینگ فیفا

باید پرونده‌های ورودی به محاکم قضائی شهرستان گنبدکاووس کاهش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram