ghazaghestantu 29mاخبار گلستان-ایتنانیوز-   مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان از سفر استاندار قزل اوردا کشور قزاقستان و هیئت اقتصادی همراه، به این استان خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی یازرلو اظهار کرد: در این سفر “کوشربایف” استاندار قزل آوردا را “بغداد امریوف” سفیر جمهوری قزاقستان در جمهوری اسلامی ایران، “یوگینی کیم” معاون استاندار در امور سرمایه‌گذاری و صنعت، “بخت ژاخانوف” مدیرکل کشاورزی استان قزل اوردا، “رینات سلطانگیریوف”، مدیرکل توسعه صنعت و فناوری استان قزل اوردا، “تمیرخان کینژیبایوف” رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی شرکت ملی شرکت اجتماعی و کارآفرینی بایکانور و “گالیمبک ژاکسیلیکوف” رئیس اتاق کارآفرین استان قزل اوردا اتاق کارآفرین ملی “اتا مکن”، “اونتلاب اونالبایوف” سرکنسول جمهوری قزاقستان در شهر گرگان و تعدادی از مدیران شرکت‌ها و تیم رسانه‌ای همراهی می‌کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های این سفر گفت: ملاقات و نشست کوشربایف استاندار قزل اوردا قزاقستان و هیئت همراه با استاندار گلستان، بازدید از شرکت “بهاران پیمان”، شرکت ویتامین E و آریا تیناژن در شهرک صنعتی آق قلا، بازدید از موزه و بافت قدیم گرگان، دیدار با مردم قزاق ساکن در استان، بخشی از برنامه‌های بازدید این هیئت قزاقی در استان است.
یازرلو خاطرنشان کرد: همایش مشترک همکاری‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین فعالان اقتصادی دولتی وخصوصی استان‌های گلستان و قزل اوردا در محل استانداری و امضا یادداشت تفاهم همکاری فیمابین و ضیافت ناهار دیگر برنامه این هیات اقتصادی است که در روز یکشنبه ۳۰ مهر انجام می‌گیرد.
لازم به ذکر است، این هیأت از عصر امروز، شنبه ۲۹ مهر در استان گلستان حضور خواهند داشت و پس از انجام برنامه ها به استان مازندران سفر خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

پایش و کنترل ریزگردها با نرم‌افزار پژوهشگران ایرانی

گوچی بهتر از سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد

اعتراض تماشاگران به مسئولان گنبد/جواهری مقابل پیکان شکست خور

پلمپ کارگاه تولید ماده مخدر شیشه در گلستان

اعلام 8 گروه کالایی برای صادرات به ترکمنستان

آخوند نوریزاد امام جمعه اهل سنت: در اسلام معیار قرآن و سنت پ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram