jaghvam 13shاخبار گلستان- تورکمن نیوز-  مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز در شهرستان گرگان آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  احمد گلچین صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: یازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی اقوام با حضور هنرمندان سراسر ایران زمین برگزار می‌شود که در رشته‌های موسیقی، آیینی، هنرمندان صنایع‌دستی در حوزه روستاهای هدف گردشگری و سوغات استان‌ها از امروز کار خود را آغاز می‌کنند.

* مراسم آیین افتتاح جشنواره بین‌المللی اقوام ساعت 18 عصر امروز با حضور مسوولین ارشد کشوری افتتاح می‌شود

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابراز کرد: مراسم آیین افتتاح جشنواره بین‌المللی اقوام ساعت 18 عصر امروز با حضور مسوولان ارشد کشوری رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری و همچنین مدیران استانی در گرگان افتتاح می‌شود.

گلچین ابراز کرد: به دلیل استقبال خوب گلستانی‌ها از جشنواره بین‌المللی اقوام در سال جاری تصمیم گرفته شد که این جشنواره در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس برگزار شود.

وی اذعان کرد: یازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام از امروز تا 16 شهریورماه جاری در شهرستان گرگان ادامه خواهد داشت و ساعت بازدید از این جشنواره همه روزه از ساعت 17 لغایت 23 انجام می‌شود.

* آیین افتتاح یازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام در روز عید غدیرخم ساعت پنج بعدازظهر در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افزود: آیین افتتاح یازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام در روز عید غدیرخم ساعت پنج بعدازظهر در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

گلچین خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی اقوام از روز عید غدیر تا 20 شهریورماه جاری در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد و علاقمندان برای بازدید از این جشنواره می‌توانند از ساعت 17 عصر حضور پیدا کنند.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

 https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: farsnews

مطالب مرتبط:

مهندس جلال ایری: رویکرد نظام مهندسی ساختمان گلستان، شفافیت و

مسمومیت 55 نفر از زائران در یکی از هتل‌های مشهد

معضل لاین‌حل سدمعبر گنبدکاووس توجه ویژه مسئولین را می‌طلبد

برگزاری ششمین همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گلست

آغاز برداشت هندوانه از مزارع گنبدکاووس

2 فوتبالیست گلستان درفهرست نهایی تیم ملی درمقابل ازبکستان و

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram