Sadeghlo 8 Shاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- استاندار گلستان با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان از تبصره ماده ۳۶ استفاده کردیم، گفت: حمایت لازم از صداوسیمای مرکز استان گلستان، برای افزایش پوشش شبکه های دیجیتال در همه نقاط استان گلستان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حسن صادقلو  ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای گلستان با حضور معاونان سازمان صداوسیما اظهار داشت: در استان گلستان در سایه همدلی توفیقات زیادی پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: یک شورای تامین هماهنگ در استان با رویکرد پیشگیرانه در حوزه آسیب‌ها وجود دارد و این جای خرسندی است و استان گلستان تازه بنا شده و نیاز است میزان توزیع تنها براساس درصد انجام شود، استان گلستان از حقوق خود عقب خواهد ماند.

صادقلو با بیان اینکه استان‌هایی مانند گلستان باید به سمت خودکفایی پیش بروند، افزود: ما همچنان جز هشت استانی هستیم که مطالبات خود بیشینه تاریخی دارد و در صدا و سیمای گلستان نیز باید با توجه به توازن بخشی توجه شود.

وی به شرایط جغرافیایی گلستان اشاره کرد و افزود: از 11 اقلیم دنیا 7 اقلیم در استان گلستان وجود دارد و از این نظر ایران کوچک به شمار می‌رود.

استاندار گلستان تاکید کرد: گلستان رنگین کمان فرصت‌ها است، گفت: اقوام و مواهب طبیعی استان گلستان یک فرصت بشمار میرود و مقام معظم رهبری به مدل بودن استان گلستان در همگرایی و وحدت تاکید داشتند.

صادقلو استان گلستان را کریدور ریلی دانست، افزود: این پسندیده نیست که سیمای ترکمنستان تا استان سمنان فرکانسش قابل دسترسی باشد اما ما نتوانیم فرکانس صدا و سیمای خود را در مرزهای استان پوشش دهیم.

وی افزود: پروژه فنی صدا و سیما استان گلستان امروز با 7 میلیارد تومان اعتبار راه اندازی می‌شود و امید داریم با توجه به سیمای گلستان قدم‌های خوبی برای پوشش همه نقاط استان انجام شود.

با بیان اینکه سال گذشته 300 میلیارد تومان از تبصره ماده 36 استفاده کردیم، افزود: صدا و سیمای استان گلستان می‌تواند از اعتبارات ملی و تبصره 36 استفاده کند و ما نیز در استان حمایت لازم را انجام می‌دهیم.

 

گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: tasnimnews.com

مطالب مرتبط:

ایتالیایی‌ها برای مرمت خانه پسر ناصرالدین شاه آستین بالا زدن

مسعود حبیبی مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر گلستان معرفی شد

طرح آبرسانی تحت فشار در 700 هکتار از اراضی داشلی برون آغاز ش

هنرنمایی 50 جوان و نوجوان گلستانی در گروه بزرگ کر در 13 شهری

از کنایه استاندار گلستان تا حاضر جوابی شهردار کلاله !

مشارکت ۶۰ درصدی مردم گلستان در دور دوم انتخابات مجلس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram