Nezam Pezeshki 16 Khاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: انتخابات سازمان نظام پزشکی استان گلستان ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سیداحمد حسینی در نشست خبری که ظهر سه‌شنبه با موضوع انتخابات سازمان نظام پزشکی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات سازمان نظام پزشکی استان گلستان هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و این انتخابات امسال ۳۰ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان انتخابات سازمان نظام پزشکی گلستان از ۱۴ تا ۲۰ خرداد می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه انتخابات سازمان نظام پزشکی گلستان در هشت حوزه برگزار می‌شود تصریح کرد: این انتخابات در شهرستان‌های گرگان، کردکوی، علی‌آباد‌ کتول، بندرترکمن، کلاله، گنبدکاووس، مینودشت و بندرگز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام پزشکی پنج نفر به همراه یک ناظر از سوی فرماندار هستند و هیئت نظارت هم متشکل از پنج نفر از سوی وزارت بهداشت و درمان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به تعداد اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان گفت: در هر شهرستان هشت تا ۱۲ نفر انتخاب می‌شوند که یک نفر به عنوان رئیس در جلسات وزارت بهداشت و درمان شرکت خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: سازمان نظام پزشکی استان گلستان حدود دو هزار و ۹۰۰ عضو دارد و شهرستان‌های واجد برای برگزاری انتخابات باید حداقل ۱۰۰ عضو داشته باشند.

وی یادآور شد: نظام پزشکی یک ارگان صنفی بوده که از مهم‌ترین وظایف آن پیگیری  شکایاتی است که از طریق قصور پزشکی مطرح می‌شود.

منبع: مهر

مطالب مرتبط:

انتخابات شورای شهر در شهرستان‌های گنبدکاووس و چند شهر دیگر ا

ضعف صنایع گلستان از نگاه مدیر عامل شرکت گاز استان

نقشه‌های حفاظت بهتر از عرصه‌های منابع طبیعی گلستان تهیه شد

گلستان قهرمان مچ اندازی کشور

آنفلوانزای پرندگان در گلستان مشاهده نشده است

۱۴۰۰ بازرس برای صیانت از آرا انتخابات در گلستان انتخاب شدند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram