Sadeghlo 4 Khاخبار گلستان-تروکمن‌نیوز- استاندار گلستان با بیان اینکه به خانواده جان باختگان معدن آزادشهر، مسکن مهر یا کمک 500 میلیونی ریالی تعلق می گیرد،خاطرنشان کرد: در راستای دستور رئیس جمهوری و وزیر تعاون با تمامی 43 خانواده جانباخته حادثه معدن حداقل یکبار دیدار کرده‌ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسن صادقلو عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های هفت جانباخته حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری رامیان برگزار شد، گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده، 43 واحد مسکن مهر در آزادشهر و یا کمک هزینه 500 میلیون ریالی به خانواده‌های جانباختگان معدن تعلق می گیرد.
وی با تشریح اقدامات انجام شده برای این خانواده‌ها ، گفت: تاکنون حدود 240 میلیون ریال کمک هزینه از چند نهاد و ارگان به خانواده‌های جانباختگان معدن آزادشهر پرداخت شده است.
صادقلو اضافه کرد: بررسی دقیق دلایل حادثه معدن از سوی کمیته حقیقت‌یاب، دیدار با رهبری انقلاب و نامگذاری جانباختگان حادثه به عنوان شهید از مطالبات خانواده جانباختگان است.
در این جلسه که علاوه بر وزیر تعاون، معاون استاندار گلستان و مدیران کل تعاون و تامین اجتماعی این استان نیز حضور داشتند، برخی از خانواده‌های جانباختگان معدن زمستان یورت آزادشهر به بیان خواسته‌های خود پرداختند که پیگیری حادثه و روشن شدن ابعاد و مقصران آن از مهمترین آنها بود.
درحادثه معدن آزادشهر که 13 اردیبهشت رخ داد، 43 نفر جان خود را از دست دادند و حدود 80 نفر نیز مصدوم شدند.

مطالب مرتبط:

کبد را به 7 دلیل پاکسازی کنید

کاهش 6 درجه‌ای دمای هوا/ ورود سامانه بارشی جدید به گلستان

از اسب سواری تا استنفورد با فرزند ارشد غول نرم افزار جهان؛ آ

کُشتی گير گلستانی به دنبال مجوز حضور در رقابت‌های جهانی كشتی

تغییر مسیر جاده گنبد به مشهد از میان جنگل گلستان منتفی شد

کاشت 4500 اصله نهال در حاشیه جاده گنبد به اینچه‌برون+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram