Sanat 7 Oاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- رئیس کمیسیون کارگری شورای تأمین استان گلستان گفت: در سال گذشته 57 واحد مشکل دار تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های استان، شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی‌اصغر طهماسبی در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین استان اظهار کرد: برای نظارت بهتر بر کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی می‌بایست ضمن رصد دقیقتر اوضاع کارگری، هماهنگی لازم با اعضای شورای تأمین از یک سو و پیگیری حل مشکلات از طریق اداره کل کار استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید صورت گیرد.

وی با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" بیان کرد: با توجه به مهمترین دغدغه کشور که بحث اشتغال جوانان است، باید با رفع موانع تولید اشتغال پایدار را محقق سازیم.

رئیس کمیسیون کارگری شورای تأمین استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان در حوزه ایجاد اشتغال پایدار ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع تبدیلی، محصولات کشاورزی، پرورش آبزی و گردشگری دارد و می‌تواند در کوتاه مدت به نتیجه برسد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت سوء استفاده ابزاری از فضای کارگری، توسط هر فرد و جریانی محکوم است و باید به طور جدی پیگیری شود.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط:

اجرای طرح صیانتی و آموزشی برای همسران خانواده های کارکنان مر

سیاستمداران آمریکایی خواستار غرق کردن قایق‌های ایران در خلیج

عروس یک خانواده در رستوران بین راهی جاده هراز شکنجه شد

مهم‌ترین عوامل مرگ و میر در گنبدکاووس، بیماری‌های قلبی عروقی

پایه‌گذاری سوارکاری والتیژ برای نخستین مرحله در کشور

نماینده گنبدکاووس: سپاه از نهادهای محبوب انقلاب و مورد اعتما

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram