hoze terafiki golestan 01اخبار اجتماعی- تورکمن‌نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، در مراسمی ۲۵ نفر از برترین‌های بخش ترافیکی استان گلستان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  ایوب شرافتی ظهر دیروز در مراسم تجلیل از برترین‌های طرح ترافیکی استان اظهار داشت: این مراسم در دومین روز از هفته نیروی انتظامی از طلایعه‌داران حوزه ترافیک با هدف تقدیر از همه افرادی که مرتبط با حوزه ترافیک هستند مانند همیاران پلیس، راهوران محله و رانندگان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم از رانندگانی که برگه جریمه نداشتند و رضایت مردم از رانندگی آن‌ها اعلام شده و همچنین همیاران پلیس در مجموع 25 نفر تجلیل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان همچنین از افزایش 5 درصدی کشته‌های حوادث ترافیکی در 6 ماه گذشته در استان خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته اما در مجروحان حوادث ترافیکی کاهش 14درصدی را داشته‌ایم.

شرافتی تاکید کرد: در 5 سال گذشته ما کاهش تصادفات داشته‌ایم اما در مجموعه افزیش کشته‌ها را در 6 ماه گذشته شاهد بودیم که امیدواریم در 6 ماه دوم این تعداد کاهش یابد.

وی افزود:کشاورزی بودن استان گلستان و نزدیکی شهرهای استان استفاده از موتورسیکلت را در استان افزایش داده اما استفاده نکردن از کلاه ایمنی از مهم‌ترین علل تصادفات است که در دوره‌های آموزشی که در اداره فرهنگ شهرداری‌ها با کمک سازمان حمل ونقل و پایانه‌های استان برگزار می‌شود در کنار آموزش کلاه ایمنی هدیه داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان تاکید کرد: آموزش به همه مردم در ادارات، حوزه‌های علمیه و مدارس برای ارتقای فرهنگ ترافیک در استان برگزار می‌شود./ تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

اجرایی طرح پیشگیری از معلولیت‌های شنوائی کودکان در گلستان

ریزگردها در گلستان نیازمند توجه جدی کشور/ضرورت گنجاندن گلستا

تمام شهرهای گلستان دارای کتابخانه هستند/ فعالیت ۲۲ ایستگاه م

قهرمانی تیم بانوان دارت‌باز گلستان در مسابقات کشوری

پرورش ماهیان سردآبی علت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در گلستان

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram