A N Gorgan 4اخبار اجتماعی - تورکمن‌‌نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گرگان با بیان این مطلب که، مدیران غیر مردمی به دنبال سیطره، حکمرانی و تسلط بر مردمند، بنابراین از اختلاف و کینه و بدبینی بین مردم استقبال و آن را ترویج می‌کنند، گفت: مدیران الهی و مردمی عاشق مردم و ارزش های الهی و انسانی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، "محمود احمدی نژاد" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به استان گلستان و حضور در جشن ولایت خطاب به مردم گرگان،گفت: از منظر انقلاب اسلامی، مردم همه کاره و مالک و صاحب کشورند و حق تعیین سرنوشت حقی الهی است که به انسانها و ملّت‌ها سپرده شده و غیر قابل سلب است.

وی ادامه داد: حکومت، دولت، برنامه‌ریزی و اجرا باید برآمده از خواست مردم و در خدمت مردم باشد ، خدا اینگونه اراده کرده و این رمز مشروعیتِ حکومت ها است ، حکومت ها غیر از خدمت به مردم کار دیگری ندارند.
احمدی نژاد تصریح کرد: آرمانهای انقلاب همان مقاصد انسانها نسبت به جهانیان است، آرمانهای انقلاب همان آرمان پیامبر است، اگر بخواهیم آرمان را خلاصه کنیم یعنی اینکه باید وضع جامعه بشری اصلاح شود.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: انقلاب آمده تا حق و حقوق ضایع شده مردم را برگرداند ، از منظر انقلاب مردم مالک همه چیز هستند، مردم مالک دولت و مالک حکومت هستند.
 
وی با اشاره به مدیریت صحیح جامعه تاکید کرد: شما می دانید نقش مدیریت در زندگی فردی و ابعادی بسیار مهم و بی بدیل است، مدیریت همه ابعاد وجودی انسان را در بر میگیرد، این مدیریت از خود فرد شروع و به جامعه منتقل می شود، مدیریت اجتماعی ابتدا از خود فرد شروع می شود و در ادامه به جامعه منتقل میشود.
 
رییس جمهور دولت نهم و دهم در ادامه خاطرنشان کرد: خودسازی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، اگر کسی برخواسته های خود مدیریت نداشته باشد چطور میتواند جامعه را به سعادت برسانند، این افراد چطور می توانند شیاطین را از جامعه امروزی دور کنند؟! این اصلاح مدیریت های مردمی است که نتیجه آن رسیدن به کمال انسانی و ایجاد انس در بین مردم ایجاد میکند.
 
احمدی نژاد اذعان داشت: ولایت دنبال ایجاد وحدت در دل مردم است ، هر چه کار برای مردم باشد باعث افتخار است ، در مدیریت های مردمی صیانت از منافع ملی، رفع تبعیض، کاهش فاصله ها طبقاتی یک تکلیف الهی است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از منظر انقلاب اسلامی، مردم همه کاره و مالک و صاحب کشورند. مردم مالک سرزمین و ثروت و حکومت و دولتند. حق تعیین سرنوشت حقی الهی است که به انسانها و ملّت ها سپرده شده و غیر قابل سلب است. حکومت، دولت، برنامه ریزی و اجرا باید برآمده از خواست مردم و در خدمت مردم باشد. خدا اینگونه اراده کرده است و این رمز مشروعیتِ حکومت ها است. حکومت ها غیر از خدمت به مردم کار دیگری ندارند.

وی گفت: مدیران غیر مردمی به دنبال سیطره، حکمرانی و تسلط بر مردمند، بنابراین از اختلاف و کینه و بدبینی بین مردم استقبال و آن را ترویج می‌کنند. یک نگاه به وضع جهان بیندازید. مستکبران و شیطانیان چگونه بین ملّت‌ها و حتی درون ملّت‌ها بدبینی و کینه و عداوت ایجاد می کنند. اگر دستشان برسد بین برادران و حتی زن‌ها و شوهرانشان هم همین کار را می کنند. این ها فضای جامعه را مملو از بدبینی و بی اعتمادی، بد اخلاقی، تهمت و افترا می کنند. اصولاً نتیجه مدیریت های غیر مردمی نمی تواند جز تفرقه، کینه، دشمنی و سوءظن باشد.

"احمدی نژاد" تصریح کرد: کسی که بی شرمانه در مقابل دوربین ها سر کودکی بیگناه را می برد و یا خانه ها و شهرها را تخریب می کند، به لحاظ انسانی به کجا رسیده است؟ چه کسانی و چرا این جنایات هولناک را مرتکب می شوند؟ به چه دلیل ثروت سرشار نفت به جای رفاه مردم و دفاع از مظلومینِ فلسطینی و دیگر ملّت ها، با غفلت از دشمنان، خرج خود‌خواهی ها و عصبیت ها و جنگ داخلی بین مردم منطقه شده است. چرا باید ثروت ملّت‌ها صرف استهلاک انرژی انقلابیون و جریان مقاومت گردد. آیا به راستی این اوضاع جز به نمایندگی از سلطه گران و استعمارگران و در یک کلام شیطان و توسط مدیریت های غیر مردمی و غیر الهی طراحی و اجرا می شود؟

رییس جمهور دولت نهم و دهم جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم گرگان گفت: سوریه و عراق و یمن و افغانستان برای منافع چه کسانی ویرانه و مردم مظلوم آنها به خاک و خون کشیده می شوند؟ کاملاً آشکار است که تنها راه برای در هم شکستن قدرت ملّت ها توسط استعمارگران، صهیونیست ها و دولت مستکبر آمریکا، همین برافروختن آتش کینه، عصبیّت و دشمنی بین ملّت ها ست. اگر کینه ورزی ها و دشمنی ها نباشد، امکان حیات اقتصادی مستکبران از بین می رود. اگر دشمنی و عداوت نباشد آیا بازاری برای خرید صدها میلیارد دلار اسلحه ساخت مستکبران و حمله به ملّت های مظلوم وجود خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: مدیران الهی و مردمی عاشق مردم و ارزش های الهی و انسانی هستند. احساس مسئولیت اجتماعی آنان برآمده از همین عشق و مهربانی است. آنان به دنبال استقرار ارزش های الهی، عزّت انسانها، توحید و عدالت و آزادی هستند و این جز با وحدت، همدلی، حضور و مشارکت فعال آحاد مردم امکان پذیر نیست. هر مقدار مردم متحد تر، مهربان تر، همدل تر و فعال تر باشند، زمینه برای تحقق آرمانهای الهی و انسانی مهیاتر است. مدیران الهی و مردمی خود عاشق مردمند و گسترش مهربانی، همدلی و وحدت بین مردم را وظیفه خود می دانند. اصولاً پایگاه و پایه مدیریت های مردمی وحدت، مهربانی و همدلی مردم است و این مدیریت ها محصولی جز این ندارند.

"احمدی نژاد" افزود: پیامبر عزیز ما حضرت محمد مصطفی (ص) رحمه للعالمین بود. همه وجودش عشق به مردم بود و در تمام زندگی اش برای مردم و هدایت آنان چون شمع می سوخت و فداکاری می کرد. مدیریت های مردمی و الهی نماد عشق به مردم و ایثارگری اند و دائماً همین فرهنگ را در جامعه گسترش می دهند. تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم می کنند. رمز ماندگاری و اعتلای یک جامعه و تحقق اهداف و آرمانهایش، عشق و علاقه عمومی مردم به یکدیگر و رواج روحیه ایثارگری است. به یک تعبیر، مدیریت های مردمی و الهی به دنبال ساختن جهانی انسانی و انسانی جهانی اند. همه انبیاء و اولیاء و صالحان در راه ساختن این جهان و این انسان تلاش و فداکاری کرده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جشن ولایت مردگ گلستان گفت: جهان انسانی یعنی جهانی که پر از توحید، آزادی، عدالت، انصاف، عشق، عزّت، کرامت، رفاه، امنیت و دوستی برای همگان باشد. انسان جهانی یعنی انسانی که رابطه خود با دیگران را به جای خود‌برتر‌بینی، خودخواهی، کینه و عداوت، با عشق، محبت، احترام و فداکاری تنظیم می کند. تصور کنید دنیایی را که در آن همه انسانها به یکدیگر عشق بورزند و برای خدمت به دیگران مسابقه بدهند. زندگی در چنین دنیایی چقدر زیبا و دوست داشتنی خواهد بود و آیا در چنین جامعه‌ای فقر، ظلم، دشمنی و فسادی وجود خواهد داشت؟ آیا کسی از غم و غصه و نا امیدی رنج خواهد بُرد؟

وی افزود: علیرغم تلاش و دست و پا زدن شیاطین و مستکبران برای جلوگیری از تحقق انسان جهانی و جهان انسانی حقیقی، امروز ملّت ها به سرعت به سوی این آرمان در حرکتند. ماهیت شیاطین و فرهنگ شیطانی و تجلی کامل آنان یعنی مستکبران به سرعت افشا می شوند، مرزهای کاذب بین انسانها و ملّت ها برداشته می شود، میلیاردها دل به هم پیوند می خورد و فلسفۀ دو عید آسمانی قربان و غدیر در حال جاری شدن در عالم انسانی است.

"احمدی نژاد" گفت: مستکبران رفتنی اند و دست و پا زدن های آنها، آنان را بیش از پیش در باتلاق خود ساخته فرو خواهد برد. آنان در جهان آینده جایی نخواهند داشت و آرزوی خود برای نابودی حقیقت را به گور خواهند برد. آینده از آن ملّت هاست و روز پیروزی نهایی و طلوع خورشید بهارِ انسانها نزدیک است.

 

لینک مرتبط با این خبر:

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

«صلوات»

 

مطالب مرتبط:

نمایشگاه هنرهای ترکمنان ایران در شهر مونیخ آلمان

4مفقودی در سیل نوروزی/رهاسازی 401خودروی گرفتار در برف و کولا

واژگونی اتوبوس در ایتالیا جان ۱۶ دانش آموز را گرفت

طرح کنترل بیماری سالک در 51 روستای گنبدکاووس اجرا می‌شود

تعيين نرخ كاركرد كمباين در برداشت محصول‌های پاييزه گلستان

حضور وکیل در پرونده‌ها، سرعت رسیدگی را بیشتر می‌کند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram