TurkmensNews mashaghel khanegei 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نمایشگاه و بازارچه‌های دائمی عرضه محصولات تولیدی، در مشاغل خانگی برای بهبود حوزه اشتغال استان راه‌اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی استاندرای گلستان، علی اصغر طهماسبی در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که به موضوع اشتغال برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق شعار "هر خانه یک کارگاه" هر کدام از دستگاههای عضور کارگروه اشتغال باید به وظیفه‌مندی خود پایبند باشد و اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی ادامه داد: در بیشتر کارگروه‌ها و جلسات در خصوص مسأله خود اشتغالی، موضوعاتی را بیان کرده و راه کارهایی ارائه داده ایم، اما متأسفانه برخی از دستگاه!ها همچنان اقدام خاصی در این حوزه صورت نداده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تأکید کرد: باید با همکاری و نظارت فرمانداری‌ها، سازمان همیاری شهرداری‌ها و بخشداری‌ها تفاهم‌نامه‌ای بین دستگاه‌های متولی اشتغال و شهرداری‌ها به منظور ایجاد مکانی برای عرضه تولیدات تحت اشتغال خانگی و کارگاه‌های کوچک، منعقد شود.

طهماسبی خاطر نشان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، حاشیه نشینی و اعتیاد ثمره بیکاری جوانان است، بنابراین همه وظیفه داریم برای این مهم به سهم خودمان قدم برداریم.

وی در ادامه نقش سازمان فنی و حرفه‌ای را در آموزش مهارت‌های لازم به جوانان در حوزه اشتغال بی‌بدیل خواند و از زحمات آنها قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز تعداد فارغ التحصیلان ما با رشد چند برابری نسبت به یک دهه قبل مواجه شده و از طرفی تنها تعداد محدودی می‌توانند صاحب مشاغل دولتی شوند، بنابراین باید فکری جدی برای اشتغال فارغ التحصیلان کرد./ تسنیم

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

۲ طرح آبرسانی روستایی در آزادشهر افتتاح شد

تغذیه صحیح و حفظ سلامت در ماه رمضان

استقرار ایستگاه‌های پلیس در تفرجگاه‌های استان گلستان

اختصاص ۳۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌‎های هادی روستائی در گ

کلاهبرداری با استفاده از پیامک یا تماس تلفنی در استان گلستان

روستای دوزین در گلستان را زلزله تکان داد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram