Ali akbar javidan 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی:  فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: تشکیل پرونده های قاچاق کالا در گلستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ علی اکبر جاویدان اظهار کرد: فرهنگ سازی در جهت مصرف کالاهای تولید داخلی و کاهش تقاضا از جمله راهکارهای فرهنگی در بحث مقابله با قاچاق کالا است و اطلاع رسانی سیاست‌ ها و قوانین مبارزه با قاچاق با ذکر مصادیق به شهروندان و اصلاح روش‌های انجام کاری و بهبود فعالیت‌های اجرایی نیز در این راستا بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری همه سازمان‌ها و نهادها در راستای مقابله با پدیده قاچاق کالا گفت: خوشبختانه به دلیل نظارت‌ های مستمر و هدفمند پلیس استان گلستان در گذر مرزی اینچه برون، قاچاق کالا در مرز بسیار ضعیف صورت می گیرد.

او پدیده قاچاق را ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور دانست و افزود:‌ لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، دارو، کالای گمرکی و دخانی از عمده کالاهایی است که از طریق قاچاق وارد استان گلستان می شود.

جاویدان مجموع پرونده های مکشوفه در سطح استان گلستان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا را یک هزار و ۳۹ پرونده اعلام کرد و گفت: تشکیل این تعداد پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

علی اکبر جاویدان گفت: تعداد پرونده های تشکیل شده متفرقه زیر ۱۰ میلیون ریال ۶۰۸ پرونده است و با تلاش کارکنان پلیس آگاهی در سه ماهه نخست امسال ۱۰ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۴۶ پرونده بالای ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به انهدام دو باند بزرگ توزیع قاچاق کالا و توقیف ۲۰۴ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: ارزش کل کالاهای کشف شده طی این مدت ۴۷ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال بوده است./ مهر

مطالب مرتبط:

عواید مسابقه آفرود گلستان به بیماران نخاعی اختصاص یافت

ممنوع الخروجی ۱۶ هزار بدهکار در سال ۹۵ ‌

ريزش كوه در محور آزادشهر - شاهرود

اولین جلسه شورای مشورتی جوانان گنبد تشکیل شد + تصاویر

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در صادق آباد به مناسبت روز دهی

فرصتی در جهت توسعه گلستان، موزه میراث روستایی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram