Marzbanتورکمن نیوز - اخبار اجتماعی: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی به تمامی مرزهای کشور اشراف کامل دارد و در مناطق مرزی احساس تهدیدی نمی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار گلستان همچنین افزود که تمامی مناطق مرزی در وضعیت مساعد سرمایه گذاری است.
وی با بیان این که مرزبانی اقدامی دفاعی، نظامی و دیپلماتیک است، گفت: ما هشت هزار و 755 کیلومتر مرز با 15 کشور همسایه داریم و خوشبختانه با تمامی آنها در تعامل و ارتباط هستیم.
سردار رضایی افزود: برای تقویت مرزهای کشور در برنامه 5 ساله ششم توسعه، 8000 میلیارد تومان پیش بینی کرده‌ایم؛ که امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد تقویت بیشتر مرزها باشیم.
استاندار گلستان نیز با تاکید بر امنیت مرزهای استان گفت: گلستان با کمبودهایی در حوزه زیرساخت و برخی امکانات اولیه مواجه است و پشتیبانی های ملی می تواند تقویت کننده مرزبانی استان باشد.
حسن صادقلو تصریح کرد: نیاز است در گردهمایی ها استان های مرزی کشوری در کنار هم قرار گیرند و مسائل و تجربیات خود را جهت آرامش هرچه بیشتر مرزها با یکدیگر مطرح کنند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت های قانونی در جهت پشتیبانی و حمایت از استان های کمتر توسعه یافته، گفت: گلستان استانی تازه تاسیس است و باید مورد توجه مدیریت کلان کشوری در امکانات، پشتیبانی و توازن بخشی قرار گیرد.
در این دیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی گلستان و سرهنگ رضایی نژاد فرمانده مرزبانی ناجا در استان نیز حضور داشتند./ایرنا

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

بازدید رئیس ستاد انتخابات استان از محل ثبتنام داوطلبین انتخا

تیم امداد سبز در غرب گلستان آغاز به کار کرد

مجموعه سواركاری گنبدكاووس ثبت در فهرست آثار ملی

حاشیه مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در سالن ارشاد گنبد کاووس

توقیف 98 راس دام قاچاق در بندرگز

 تولید خودروهای روسی برای اولین‌بار در ایران

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram