Motor Savarتورکمن نیوز- اجتماعی: معاون آموزشی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ۴۰ درصد تصادفات منجر به فوت را موتورسواران تشکیل داده و ۶۰ درصد این فوتی‌ها بر اثر ضربه به سر فوت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، عین الله جهانی، در همایش آموزشی موتورسواران و ایمنی در شهر که پیش از ظهر شنبه در گرگان برگزار شد، با بیان این که موتورسیکلت وسیله نقلیه‌ای موتوری تابع مقررات عمومی و ضوابط اختصاصی است، گفت: در سال ۹۳ تعداد فوتی های ناشی از تصادف با موتورسیکلت سه هزار و ۷۶۸ نفر و تعداد مجروحین نیز ۲۰ برابر این تعداد بود.

وی بیان کر: کلاه ایمنی ۶۰ درصد از میزان صدمات در تصادفات را کاهش می دهد، باید وضعیت ترافیک شهر را متحول کرد تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

وی افزود: موتور معایبی مانند حداقل ایمنی، بروز آسیب های جسمی ناشی از مشکلات تنفسی، بینایی و پوستی را به همراه دارد.

معاون آموزشی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: توجه نکردن به جلو، رعایت نکردن حق تقدم، حرکت در خلاف جهت، عبور از محل ممنوع، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، تغییر ناگهانی مسیر، عبور از چراغ قرمز، تجاوز به چپ ناشی از سبقت و رعایت نکردن فاصله طولی بیشترین علت تصادفات موتورسواران را شامل می شود./خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

چرا مردان، زنان را مقصر نارضایتی از زندگی‌ می‌دانند؟/ ازدواج

برف و سرما استان گلستان را فرا می‌گیرد

بازارچه موقت صنایع دستی و سوغات در گنبدکاووس آغاز به کار کرد

نامزد انتخابات تأیید صلاحیت شده جدید نداریم/ مردم گلستان به

مرحله نخست رقابت‌های فوتسال جام رمضان گرگان به پایان رسید

موشک‌های «پیونگ یانگ» به خاک آمریکا نمی‌رسند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram