hava-Golestan01.jpgتورکمن نیوز - گروه اجتماعی: وی خاطرنشان کرد: این وضعیت تا جمعه شب در سطح استان تداوم خواهد داشت و به سبب بارش باران، آبگرفتگی برخی از معابر عمومی و به دلیل بارش برف در ارتفاعات، اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.


مدیرکل هواشناسی گلستان اعلام کرد: وضعیت جوی استان طی دو روز آینده، تحت تأثیر سامانه ناپایدار، شاهد بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

به گزارش تورکمن نیوز - سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: استان گلستان امروز تحت تأثیر سامانه ناپایدار، دارای پوشش ابر بود و بر اساس الگوهای پیش یابی، امشب و فردا صبح، شاهد بارش پراکنده باران و در ارتفاعات، احتمال بارش برف خواهیم بود.

وی افزود: اما از فردا بعد از ظهر (پنجشنبه) مناطق مختلف استان گلستان تحت تأثیر جریانات دریا به خشکی قرار می گیرد که با عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو همراهی می شود.

وی اضافه کرد: پیامد این شرایط، وزش باد، مواج شدن دریا، ابری شدن آسمان، بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، کاهش دما و در برخی از نقاط پدیده مه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این وضعیت تا جمعه شب در سطح استان تداوم خواهد داشت و به سبب بارش باران، آبگرفتگی برخی از معابر عمومی و به دلیل بارش برف در ارتفاعات، اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

استان گلستان افزون بر پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی دارد که بیش از یک هزار و 600 کیلومتر آن در مناطق کوهستانی و برفگیر است.

امروز کلاله و گنبدکاووس با حداقل 3 درجه سانتیگراد خنک ترین شهرهای گلستان و گرگان با حداکثر 18 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بود./ایرنا

مطالب مرتبط:

جزئیات اطلاعات پزشکی حجاج در مچ‌بندهای هوشمند اعلام شد

برگزاری اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در گنبد کاووس

جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در آزادشهر برگزار

آغاز مرحله‌ای جدید برای زبان‌های بومی؛ آموزش در دانشگاه‌ها و

ريزش كوه در محور آزادشهر - شاهرود

اجرای طرح قرآنی 1451 در روستاهای بندرترکمن و گمیشان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram