mavad 25mاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز-  فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف و ضبط ۳ هزار و ۲۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در در ۵ ماه نخست امسال در  استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،   سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کلاله اظهار داشت: در 5 ماه نخست امسال، 3 هزار و 240 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان گلستان کشف و ضبط شده که این میزان موادمخدر کشف شده در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، 50 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سال گذشته 4 هزار و 560 کیلوگرم موادمخدر که بیشتر از نوع تریاک است، کشف شد و در مقایسه با سال 94، 83 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کشفیات کالاهای قاچاق در استان گلستان گفت: سال گذشته 62 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد، که در مقایسه با سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

سردار جاویدان گفت: در 5 ماهه امسال هم در مقایسه با همین زمان در سال 95، میزان کشفیات 23 درصد بیشتر شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در وقوع سرقت‌های خشن در استان گلستان 30 درصد کاهش مشاهده می‌شود و در سرقت‌های خرد، 7 درص رشد داشته که این می‌طلبد مردم همکاری بیشتری داشته باشند.

سردار جاویدان به مهم‌ترین معضلات موجود در جامعه پرداخت و اظهار داشت: در 5 ماهه امسال وقوع جرم در فضای مجازی افزایش دارد که باید همه دستگاه‌های فرهنگی، ائمه جمعه، روحانیون، آموزش و پرورش و معتمدان به موضوع ورود پیدا کنند.

وی عمده جرائم در فضای مجازی را هتک حرمت و حیثیت، کلاهبرداری وغیره اعلام کرد و افزود: 95 درصد پرونده‌های جرائم در فضای مجازی کشف می‌شود، اما مردم باید هوشیار باشند.

 

گردآوري: گروه خبر تورکمن‌نيوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: tasnimnews.com

 

مطالب مرتبط:

پروژه بزرگ زیباسازی و ساماندهی منظر حریم گرگانرود در گنبد کا

كاهش آمار غرق شدگي در تابستان امسال

۴۲ قبضه اسحله شکاری غیرمجاز در آزادشهر کشف شد

گازرسانی به بیش از ۷۸ درصد واحدهای صنعتی استان گلستان

کشف یک بهله کرکس و یک قطعه زنگوله بال مصدوم درمناطق مرزی گنب

مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‎ش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram