Mahmod Rabiiتورکمن نیوز- اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: آموزش و پژوهش باید زیربنایی‎ترین فعالیت دستگاه‎های اجرایی استان باشد.

تورکمن نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمود ربیعی عصر امروز در دیدار کارکنان دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان اظهار کرد: آموزش مستمر و ضرورت تغییر رفتاری که در بخش‎های مختلف سازمان ایجاد می‎شود باید به عنوان یک موضوع اصلی برای ارتقای وضعیت موجود هر دستگاه پرداخته شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پژوهش دو بال موفقیت هر سازمان هستند که در سال جاری باید مورد توجه جدی دستگاه‎های اجرایی استان باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: توقع داریم که با همدلی و همکاری مردم و مسئولان، اتفاقات و عملکرد بهتری برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم نسبت به گذشته صورت گیرد.

 

بدنه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‎ای به بحث کارشناسی دارند

ربیعی با بیان اینکه بدنه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‎ای به بحث کارشناسی دارند، خاطرنشان کرد: احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی که پس از استقرار دولت یازدهم با جدیت پیگیری شد حاکی از توجه به بحث کارشناسی است که امیدواریم موجب تحول و شکوفایی کشور شود.

وی فقدان نبود کار کارشناسی را ضربه غیرقابل انکار به پیشبرد فعالیت‎های نظام اداری کشور دانست و گفت: بخش‎های اداری کشور نیاز به بحث‎های کارشناسی دارند امیدواریم عقب‎ماندگی‎هایی که از فقدان این سازمان در کشور شاهد بودیم با احیای آن و ایجاد سازمانی چابک‎تر و پویاتر فارغ از ضعف‎های احتمالی گذشته را شاهد باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: هر وقت که زمان احیای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی در مراکز استان‎ها فرا برسد این معاونت آماده همکاری برای استقرار موثر آن را خواهد داشت.

ربیعی افزود: اکنون که در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم برای جهش‎های علمی دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم باید با قدرت رو به جلو حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که ورود نیروهای انسانی به سیستم اداری کشور همراه با آموزش باشد، افزود: در سه دهه‎ای که فرد در یک سازمان خدمت می‎کند باید طوری برنامه‎ریزی کنیم که آموزش‎های متناسب با نیازهای سازمانی و جایگاه اداری فرد داده شود.

 

نگاه به آموزش نباید صرفا دستیابی به مدرک باشد

وی با بیان اینکه نگاه به آموزش نباید صرفا دستیابی به مدرک باشد خاطرنشان کرد: باید با اصلاح شیوه‎های آموزش سطح کیفی آن را ارتقاء دهیم تا خروجی آن برای هر فرد سازمانی، کارکرد یک دهه خدمت وی را داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: با توجه به ماموریت‎های گسترده فرمانداران و بخشداران باید آموزش‎های تخصصی همراه با نگاه تئوری و کارکردهای عملیاتی برای آنان تعریف شود تا روند خدمت‎رسانی در سطح شهرستان‎های ارتقا یابد و سبک و نحوه آموزش برای کارکنان دولت باید مختص ماموریتی که دارند، طراحی شود.

در ابتدای این دیدار مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان ضمن بیان اهداف و وظیفه‎مندی این دفتر گفت: در سال جاری این دفتر ضمن طراحی آموزش براساس نیاز سازمانی کارکنان دستگاه‎های اجرایی استان، برنامه‎ریزی برای استقرار ساماندهی پژوهشی را در دستور کار خود قرار داده است.

ابراهیم هزارجریبی اظهار کرد: در سه ماه آخر سال گذشته، کسری‎های آموزشی 9 ماه ابتدایی سال، با تلاش جدی کارکنان این دفتر برطرف شده است.

وی تصریح کرد: 61 درصد دوره‎های آموزشی توسط این دفتر در سال 1393 در سه ماه آخر سال برگزار شده است.

مطالب مرتبط:

افزوده شدن آمبولانس‌های جدید به ناوگان اورژانس استان گلستان

جای خالی تدریس زبان مادری اقوام ایران در کنار آموزش 5 زبان خ

مسابقات مینی والیبال ساحلی انتخابی استان گلستان آغاز شد

از گِل مرداب انزلی تا کوبیسم و پیکاسو!

کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند مرگ و میرشان کمتر است

چین و ساخت سریع‌ترین ابررایانه دنیا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram