Police Fata TNاخبار اجتماعی - تورکمن‌نیوز - رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه، تعداد پرونده های تشکیل شده در این واحد پلیسی، نسبت به مدت مشابه سال قبل آن به میزان 31 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از خبرگزاری ایرنا سروان وحید صاحبکاران روز چهارشنبه در نشست خبری بدون اشاره به آماری افزود: نسبت کشف جرائم در این مدت اما 95 درصد رشد را نشان می دهد.
وی عنوان کرد: از مجموع پرونده های کشف شده، 52 درصد مجرمان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند، افزون بر12 درصد مربوط به مسائل خویشاوندی بوده که با وساطت و مسالمت آمیز حل شد و 35 درصد پرونده ها نیز همچنان در دست قاضی برای صدور حکم است.
به گفته وی؛ از مجموع پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا گلستان 14 درصد مربوط به برداشت های غیرمجاز بوده که در این بخش 27 درصد کاهش وقوع داشته ایم و در بحث کلاهبرداری رایانه ای نیز میزان ورودی پرونده ها 16 درصد رشد داشته است.
سروان صاحبکاران گفت: در بحث هتک حیثیت، جرائم علیه افراد و تهدید و مزاحمت اینترنتی، 61 درصد کل پرونده های تشکیل شده امسال مربوط به این بخش بوده که رشد 128 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
رئیس پلیس فتا گلستان افزود: سایر جرائم در حوزه کاری پلیس فتا، 9 درصد پرونده ها را تشکیل می دهد و 63 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: از مجموع متهمین و مجرمین پرونده های سه ماه نخست امسال، 82 درصد مرد و مابقی زن، 38 درصد تا24 سال، 61 درصد بین 25 تا 39 سال و یک درصد هم بالای 40 سال هستند.
به گفته وی؛همچنین 47 درصد متهمین و مجرمین متاهل و 53 درصد مجرد بوده ، 38 درصد شاغل، 62 درصد بیکار، 85 درصد دیپلم و زیردیپلم و 15 درصد دارای تحصیلات عالی بودند.
وی با اشاره به اینکه رسالت پلیس فتا در واقع پیشگیری از وقوع حوادث است، گفت: در همین زمینه 6 هزار نفر ساعت از ابتدای سال جاری تاکنون همایش و کارگاه آموزشی برگزار شد که نسبت به مدت سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

مطالب مرتبط:

نصب دوربین کنترل ترافیک در ۱۴ نقطه شهر گنبدکاووس

تشدید قانون مبارزه با دوپینگ در ترکمنستان

پایان دو روز رایزنی ایران و آمریکا/دور جدید مذاکرات ایران و

ورزشکاران استان گلستان ۷۲ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند

هشدار هواشناسی نسبت به ناپایدار شدن وضعیت جوی گلستان

آغاز فیلمبرداری "نتیجه یک عمل" به زودی در گنبد کاووس/گفتگو ب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram