hasjemian 8khاخبار اجتماعی - ترکمن‌نیوز:  رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با اعلام نظر دیوان عالی کشور، رسیدگی به پرونده "قتل‌های سریالی" به صورت فوق‌العاده در دستور کار دادگاه انقلاب گرگان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: ادامه رسیدگی به این پرونده در پی اختلاف در صلاحیت رسیدگی بین دادگاه کیفری و دادگاه انقلاب  گرگان به نظر دیوان عالی کشور منوط شده بود که با نظر قضات دیوان عالی، رسیدگی به این پرونده در صلاحیت دادگاه انقلاب تشخیص داده شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با اعلام نظر دیوان عالی، رسیدگی به این پرونده به صورت فوق‌العاده در دستور کار دادگاه انقلاب گرگان قرار گرفت.

وی افزود: اعضای باند معروف به "قتل‌های سریالی" به‌دنبال تشکیل پرونده قتل یک راننده پراید با شلیک گلوله بهار 94 در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان شناسایی شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان  مشخص شد با این سلاح چند فقره سرقت و قتل‌ دیگر در شهرستان‌های گرگان، کردکوی، علی‌آباد، گنبدکاووس، خان‌ببین و دلند رخ داده است. به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گفته هاشمیان، بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه فرزندانش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی سه متهم دیگر هم دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای این باند در بازجویی‌ها به 13 فقره قتل با انگیزه سرقت در استان اعتراف کردند./تسنیم

مطالب مرتبط:

همایش علمی مخدومقلی فراغی در دانشگاه شمس گنبد کاووس/فراخوان

رییس شورای شهر: خدمات‌رسانی به محلات محروم گنبدکاووس رویکرد

کاهش دید پروازهای امروز فرودگاه گرگان را لغو کرد

آغاز کشت کلزا در اراضی کوهستانی شهرستان کلاله

کشف بیش از 24 هزار پاکت سیگار قاچاق در مرز گنبدکاووس/ ورود ح

برگزاری مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر در

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram