GholHaji 5اخبار اجتماعی – تورکمن‌نیوز: رئیس شورای اسلامی روستای قول حاجی گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم وأمام جعفر صادق (ع) از بزرگان و خانواده شهدای این روستا تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،   ایرج کاظم پور در گفتگو با خبرنگار تورکمن‌نیوز اظهار داشت: با همت اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا بدعتی زیبا در این روستا بنیان شد و طی آئینی زیبا فرهنگ و سنت زیبای احترام به بزرگان و ریش‌سفیدان روستا و به خصوص خانواده شهدا در این روستا برگزار شد.
وی افزود: طی این مراسم با اهدای امامه و بؤریک (کلاه ترکمنی) به آقایان و روسری و چارقد به خانم‌ها از بزرگان و سالمندان روستای قول‌حاجی تجلیل و موجب شادمانی خانواده‌ی روستائیان و مردم مهربان این روستا شدند.

کاظم‌پور تصریح کرد: اعضای شورا و دهیار روستا همچنین از خانواده شهید روستای قول‌حاجی نیز با تقدیم هدایا تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

رئیس شورای اسلامی قول‌حاجی گفت: روز چهارشنبه یکم دی‌‌ماه به مناسبت میلاد مبارک پیامبر اکرم (ص) مراسمی با حضور ائمه جمعه و علمای دینی و مردم روستا در مدرسه سوم خرداد این روستا ضیافتی برگزار خواهد شد.

چه خوب است چنین آداب و سنت‌های نیک با بهانه‌ها و جشن‌های ایام سال در روستاهای دیگر نیز باب شود و به بهانه‌های مختلف از بزرگان و مشاهیر روستا همچنین نونهالان، نوجوانان و جوانان با هدف تقویت روحیه دینی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی نیز برگزار شود.

 

شهرستان گنبد کاووس با ۱۶۰ روستا و بیش از ۳۶۰ هزار نفر جمعیت وسیع‌ترین شهرستان گلستان و مهم‌ترین شهر استان بعد از گرگان می‌باشد.

انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

شروع عملیات اجرایی 94 طرح عمرانی و اقتصادی رامیان در دهه فجر

اجرای طرح کاداستر به صورت جامع در شهر و روستاهای کشور

تجلیل از پزشکان شهرستان گنبدکاووس

راه‌آهن اترک قبل از ورود دکتر روحانی و بعد از سفر ریاست جمهو

تحویل عقاب مصدوم به محیط زیست گلستان و رهاسازی 2 بهله

خنثی شدن بمب‌گذاری تهران و چند استان کشور/بازداشت تروریست‌ها

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram