Mosavi Gazتورکمن نیوز- اطلاعیه و پیام‌ها: موسوی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار و به منظور پاسداشت تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با ارسال پیامی این ایام فرخنده را تبریک گفت.

بسمه تعالی

سلام علیکم
دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می‌گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می‌زند، از این روی اصحاب رسانه‌ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.
17 مرداد روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می‌گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.
بي‌شك همراهي و همدلي جنابعالي در عصر اطلاعات با رسانه‌ها مبين تعهد شما در قبال تفكرات انسان دوستانه و كوشش در جهت تعالي چنين تفكري است كه موجب تقدير و امتنان است.
ضمن گراميداشت روز خبرنگار که  با دهه کرامت ولادت با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) مقارن شده است؛ از اينكه با همت والا در قاموس قلم  در راستای  تعالي همه جانبه ايران اسلامي در وادي دانش و معرفت گام برمي‌داريد سپاسگزاريم، لذا به پاس رسالت قلم و پاسداشت كرامت انساني از فعاليت‌هاي صادقانه و كوشش‌هاي بي‌شائبه و بي‌دريغي كه جنابعالي در عرصه اطلاع‌رساني مبذول داشته و همواره یارای قابل تحسینی برای  این شرکت بوده‌ايد خالصانه تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.
اميداست در پناه ايزد متعال در تمامي شئونات زندگي و در راه اعتلاي فرهنگ و هنر اسلامي بر اساس آرمان‌های نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و پیروز باشيد.

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

گلستان نگین گردشگری طبیعی ایران آماده پذیرایی از مسافران نور

کسب رتبه نخست استان در مشارکت حداکثری نشان از اعتماد مردم به

چهارشنبه‎‎سوری در گلستان با طعم تلخ حادثه

10 شهرستان مرحله دوم انتخابات را در گلستان انجام می‎دهند

لزوم تأسیس سرکنسولگری ترکمنستان در گلستان

مشارکت ۶۰ درصدی مردم گلستان در دور دوم انتخابات مجلس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram