TurkmensNews Mohit Zist Hang 7تورکمن نیوز – اخبار محیط زیست: رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک استان گلستان گفت: کارکنان هنگ مرزی اترک در کاری گروهی طی یک اردوی تفریحی به پاک‌سازی طبیعت و محیط‌زیست پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرگرد جواد کارکن در گفتگو با خبرنگار تورکمن نیوز اظهار داشت: صبح زود، روز گذشته  در راستای ارزش نهادن به جایگاه زمین پاک و حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست و ماندگاری میراث ملی برای آیندگان، کارکنان هنگ مرزی اترک  پس از 8 کیلومتر پیاده روی و طی مسافت از مسیرهای جاده‌ای و جنگلی چهل چای شهرستان مینودشت در راستای احترام به زندگی و زمین پاک بخشی از طبیعت بکر و سرسبز رودخانه‌ای را که متاسفانه توسط گردشگران جاذبه‌های طبیعی مورد بی‌حرمتی و بی‌توجهی قرار گرفته را پاکسازی کردند.
وی  افزود: در این پیاده روی بیش از 30 نفر از دوستداران طبیعت و ورزشکاران هنگ مرزی اترک حضور داشتند و توانستند بخش قابل توجهی از زباله ها را که در حاشیه و اکناف رودخانه و بیشه زارها و درختان جنگلی ریخته شده بود را جمع آوری نمایند.
کارکن تصریح کرد: در تداوم این عمل طبیعت دوستان هنگ مرزی باعزمی جزم برای هفته آینده در همین روز از این نعمات خدادادی برای شکرگزاری اقدام به جمع‌آوری زباله و پاک‌سازی محیط زیست خواهد شد.
رئیس اجتماعی هنگ مرزی اترک استان بیان داشت: همچنین فرهنگ سازی و حمایت از میراث ملی آیندگان که در احادیث و روایات ائمه اطهار به آن تاکید شده است یکی از وظایف اجتماعی و عرفی ما ایرانیان است که باید در راستای حفاظت از منابع طبیعی و ملی به آن اهمیت و مردم در آن سهیم باشند.

مطالب مرتبط:

تاجر غیرمجاز پرندگان شکاری در دام قانون

6 طرح عمرانی در روستاهای گنبدکاووس با هزینه 152 میلیارد ریال

پرتاب سکه بازی والیبال هاوش و شهرداری تبریز را به تعطیلی کشا

گلستان قهرمان لیگ برتر کبدی مردان و زنان کشور شد

لزوم مدیریت مصرف آب شرب توسط مردم در مینودشت

توجه و عمل به دستورات قرآن کریم، رمز پیروزی و ماندگاری انقلا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram