Esmaiil Mohajer02تورکمن نیوز- محیط زیست: مدیر کل حفاظت از محیط زیست گلستان انتقال آب حوزه زرین‌گل علی‌آباد استان را به شاهرود خلاف قانون دانست و گفت: جلوی این اقدام باید گرفته شود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن‌های ایران، اسماعیل مهاجر ظهر جمعه در همایش ضرورت‌های ملی‌زیست محیط از نگاه رسانه در حاشیه یازدهمین نشست استانی خبرگزاری مهر به نام نخستین جشنواره ملی مهر غدیر که در سالن میرداماد گرگان برگزار شد، در پاسخ به سوال سرپرست خبرگزاری مهر گلستان اظهار کرد: اصولا انتقال آب یک حوزه آبریز به یک حوزه دیگر خلاف و غیر کارشناسی است و ما نیز مخالف هستیم و جلوی این اقدام را خواهیم گرفت.

مهاجر از جنبش منطقه‌ای در مخالفت با این اقدام خبرداد و گفت: این جنبش مردمی در حفظ منابع آبی استان و مخالفت با این اقدام غیرکارشناسانه نشان دهنده ابطال این موضوع است.

 

تالاب‌های گلستان لایروبی می‌شوند

معاون فنی اداره کل محیط زیست استان گلستان نیز در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اقدامات محیط زیست در بحث آبگیری تالاب‌های خشک شده بین المللی استان گفت: برخی اقدامات برای آبگیری این تالاب‌ها توسط مدیریت بحران، امور آب استان و محیط زیست انجام و کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان نیز در همین راستا تشکیل شده است.

امید روشن افزود: تالاب‌های آلماگل و آجی‌گل در حد زنده نگه داشته شدن آبگیری شده است اما تنها مشکل این تالاب‌ها آب نیست. کانال‌هایی که آب رودخانه اترک را به سمت تالاب هدایت می‌کند دچار رسوب شده که با مکاتبه‌ای که با مدیریت بین‌المللی تالاب‌های کشور داشتیم مقرر شده است کلنگ لایروبی تالاب‌های استان را به زمین بزنیم./مهر

مطالب مرتبط:

انتخاب کت جادویی کودکان گمیشانی به عنوان طرح برگزیده کتابخوا

مدرسان بین المللی برای آموزش تئاتر به شهرستان ها می روند

هشدار معاون وزیر علوم: دانشگاه‌ها در ایام انتخابات به کلوپ

ساخت ربات انسان‌نما به صورت یک دختر جوان توسط چینی‌ها+تصاویر

مجروحان منا در کنار بیماران مبتلا به کرونا بستری شده‌اند

حمله سگ‌های ولگرد به دو کودک/تکه پاره شدن کودک 5 ساله

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram