Qatilتورکمن نیوز- اخبار حوادث: رئیس پلیس آگاهی گلستان با تشریح آخرین جزئیات پرونده قتل اعضای یک خانواده در شهرستان کردکوی و بندرترکمن گفت: قاتلان برای سرقت طلای یکی از مقتولان، دست وی را با تبر قطع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در تاریخ 28 مردادماه جاری خبرگزاری فارس گزارش اختصاصی شناسایی و دستگیری متهمان پرونده کشف سه جسد اعضای یک خانواده در شهرستان کردکوی و بندرترکمن را از زبان رئیس پلیس گلستان منتشر کرد.

در ادامه پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص آخرین جزئیات روند رسیدگی به این جنایت خونین، مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان اظهار کرد: پس از شناسایی و دستگیری هر دو متهم این پرونده، بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی بازسازی هر دو صحنه جنایت در محور درازنو شهرستان کردکوی و شهرستان بندرترکمن روز پنجشنبه و امروز انجام شد.

وی ادامه داد: «م.ک» 31 ساله نخستین متهمی است که بعد از تحقیقات شبانه‌روزی پلیس در تاریخ 22 مردادماه جاری شناسایی و دستگیر شد که در لحظات نخست منکر ارتکاب این جنایت شده بود اما زمانی که با مستندات پلیس روبرو شد به جرم خود اعتراف کرد و بیان کرد که پسرخاله‌اش نقش اصلی اجرای این دو جنایت را ایفا کرده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی، «الف.الف» 24 ساله نیز شناسایی و دستگیر شد که وی نیز در تحقیقات پلیسی به ارتکاب هر سه قتل در کردکوی و بندرترکمن اعتراف کرد.

 

قتل مادر و پسر در جنگل با همکاری پسرخاله

مروتی با اشاره به اعتراف متهمان و بازسازی صحنه‌های جنایت در خصوص زوایای مختلف این پرونده، بیان کرد: «م.ک» 31 ساله به مدت سه سال «ب.س» خانم 37 ساله‌ای که جسد وی در جنگل کردکوی در کنار پسر 13 ساله‌اش پیدا شده است را می‌شناخته و اطلاع داشته که وی دارای طلا، جواهرات و اموال ارزشمند زیادی است.

وی تاکید کرد: «م.ک» این موضوع را با «الف.الف» در میان گذاشته و با همکاری وی که هر دو پسرخاله بوده‌اند، تصمیم به قتل و سرقت طلا و جواهرات این خانم گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: در تاریخ 31 خردادماه جاری، متهمان به همراه «ب.س» و پسر 13 ساله‌اش بوسیله خودروی پراید «ب.س» به سمت محور درازنوی شهرستان کردکوی حرکت می‌کنند.

مروتی بیان کرد: متهمان در اعترافات و بازسازی صحنه اعلام کردند که در نقطه‌ای امن توقف کرده و «ب.س» به همراه «الف.الف» از خودرو پیاده شده و چند متر عقب‌تر از خودرو با هم گفت‌وگو می‌کنند و پس از مشاجره لفظی کوتاه، «الف.الف» بوسیله چاقو گردن «ب.س» را مجروح کرده و در نهایت وی را به قتل رساند.

وی گفت: سپس «م.ک» فرزند 13 ساله این بانوی 37 ساله را از خودرو خارج کرده و «الف.الف» این کودک را نیز بوسیله چاقو و وارد کردن ضربه به سرش، به قتل رساند.

 

قطع دست مقتول و سرقت طلا/ قاتل: پیرزن 70 ساله را خفه کردیم

رئیس پلیس آگاهی گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه نیت اصلی متهمان سرقت طلاجات و اقلام با ارزش بوده است، به وسیله تبر دست «ب.س» را قطع کرده و طلاهای موجود در دست و گردنش را به سرقت بردند و اجساد را در جنگل رها کردند.

مروتی گفت: متهمان از بیم لو رفتن هویتشان توسط مادر «ب.س» که در بندرترکمن زندگی می‌کرد و او نیز در محل سکونتش طلا و جواهر زیادی را نگهداری می‌کرد، به وسیله خودروی پراید «ب.س» به بندرترکمن رفته و وارد منزلش شدند.

وی تاکید کرد: بلافاصله پس از ورود به منزل پیرزن 70 ساله، «الف.الف» از پشت سر دهان پیرزن را گرفته و به دلیل آنکه پیر زن دچار بیماری تنفسی آسم بوده است، بعد از لحظات کوتاهی وی به دلیل خفگی جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تاکید کرد: متهمان در این صحنه جنایت، طلا و جواهر موجود در منزل، تلویزیون، رایانه، مودم و اقلام با ارزش دیگری را به سرقت برده و از محل متواری شدند.

مروتی بیان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان طلاهای سرقت شده را به مبلغ 10 میلیون تومان به فردی در بندرترکمن فروخته و خودروی مقتول را در جایی پنهان کردند.

وی در پایان ابراز کرد: پس از دستگیری متهمان، آلت قتل و خودروی سرقتی نیز توسط پلیس کشف شده است و پرونده پس از بازسازی صحنه و جمع‌آوری مستندات لازم، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است./فارس

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

افتتاح مرکز ترومای شرق استان گلستان در گنبدکاووس

دو آلیشکار کلاله‌ای مجوز شرکت در مسابقات جهانی را بدست آوردن

۲ طرح آبرسانی روستایی در آزادشهر افتتاح شد

احداث بندرخشک و سایت پتروپالایش در گلستان

افزایش غیر رسمی نرخ سود در بانک‌ها +جدول

دورخیز برای پنجمین طلای دنیا/گفتگوی نوروزی با قهرمان ووشو جه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram