Khodro asib 11 Mاخبار حوادث-تورکمن‌نیوز- معاون فنی و خدمات شهری شهرداری گنبدکاووس می گوید که بارش باران همراه با وزش باد شدید عصر روز سه شنبه، سه دستئگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان های این شهر را دچار خسارت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  هوشنگ ابراهیم‌بیگی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بارش همراه با وزش شدید باد، سبب افتادن شاخه و تنه برخی درختان بر روی سه دستگاه خودرو در خیابان دارایی گنبدکاووس شد.
وی گفت: خسارت وارد شده به این خودروها به دلیل بیمه حوادث بودن شهروندان، منازل مسکونی و تجاری و خودروها از طریق بیمه طرف قرارداد پرداخت می‌شود.
ابراهیم‌بیگی اضافه کرد: بارش شدید باران همچنین سبب شکسته شدن و افتادن برخی درختان در خیابان‌های 'خیام جنوبی، نامجو، هلال احمر، شریعتی، جامی، آرش و دارایی' شد که توسط نیروهای خدمات شهری درحال جمع آوری است.
وی تصریح کرد: برخی خیابان های شهر نیز به دلیل شدت بارش‌های رگباری، دچار آبگرفتگی شدند که با کم شدن و یا توقف بارش‌ها، آبگرفتگی نیز درحال فروکش کردن هستند.
معاون فنی و خدمات شهری شهرداری گنبدکاووس یادآور شد: هم اکنون تمامی نیروهای خدمات شهری این شهرداری در آماده باش هستند و نسبت به باز کردن مسیر جدول‌ها و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی اقدام می کنند.
شهر گنبدکاووس باافزون بر 150 هزار نفر جمعیت و 28 کیلومتر مربع وسعت درشرق استان گلستان واقع است.
بعداز ظهر و عصر روز سه شنبه شرق استان گلستان شاهد بارش‌های رگباری و تند باران بود که در شهرستان کلاله باعث آبگرفتگی تعدادی از منازل مسکونی و واحدهای تجاری در برخی روستاها و شهر کلاله شده ودر شهرستان مراوه تپه نیز باعث گل آلود شدن و لغزندگی سطح جاده‌های این شهرستان شده است.
بر اساس اطلاعات کسب شده از منابع رسمی منطقه، این بارندگی‌ها تاکنون هیچگونه خسارت جانی نداشته است.

 

گردآوری گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir

مطالب مرتبط:

50 طرح عمرانی و اقتصادی سهم گمیشانی‌ها در هفته دولت

تخلف در انتخابات شهردار گرگان

تخصیص بودجه ۹۰ میلیاردی برای احداث ۴ پارک محلات در گنبد کاوو

هفته بیست و یکم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

پایان دو روز رایزنی ایران و آمریکا/دور جدید مذاکرات ایران و

طرح ساماندهی بازار موتورسیکلت در گنبد کاووس اجرایی شد/بازارچ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram