Tasadof 3 Mاخبار حوادث-تورکمن‌نیوز- فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: براثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک راس اسب در جاده اینچه برون - گنبدکاووس سه نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سرهنگ علی احمدزاده روز سه شنبه افزود: این حادثه عصر روز گذشته در کیلومتر چهار از سمت سه راهی اینچه برون به گنبدکاووس و به دلیل سرعت بالای راننده خودرو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه رخ داد.
وی اظهار داشت: سرعت بالای خودرو و کم توجهی راننده به جلو سبب شد تا خودرو با یک راس اسب که درحال عبور از عرض جاده بود، بشدت برخورد نماید.
سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: براثر این حادثه عبدالمحمد خاشاکی 41 ساله، بی بی سارا خاشاکی 35 ساله و میثم خاشاکی 12 ساله از ناحیه گردن، سر و صورت و دست و پا دچار مصدومیت شده که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس 115 و هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.
وی گفت: سه سرنشین دیگر این خودرو به نام‌های 'سهیلا، آی نور و زلیخا خاشاکی' که عضو این خانواده بودند با مصدومیت جزیی مواجه و به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان یادآور شد: براثر برخورد شدید خودرو با اسب، حیوان در دم جان باخت و خودروی مذکور نیز بشدت دچار خسارت شد.
هنگ مرزی اترک، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس است. 

 

گردآوری:: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir/golestan

مطالب مرتبط:

برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های دهه فجر در گلستان

ریزش دیوار در گنبدکاووس منجر به مرگ یک نفر شد

جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در آزادشهر برگزار

اطلاعیه شماره 18 ستاد انتخابات کشور: درج نام نامزد مورد نظر

نبود مکان مناسب تمرین؛ ورزش گُلف زنان در گلستان را به 12 نفر

اعتدال در ادبیات

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram