×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

vajed raydadan ostandari 01تورکمن نیوز- اخبار انتخابات گلستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: یک میلیون و 233 هزار و 500 نفر واجد شرایط رأی در استان گلستان می باشند که از این تعداد 57 هزار و 500 نفر رأی اولی هستند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، "علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی 18 فرایند طی می شود که هم اکنون در فرایند پانزدهم یعنی تبلیغات انتخاباتی نامزدها هستیم.

وی به راهبرد های در پیش گرفته شده در حوزه امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: تلاش برای از بین بردن و یا کاهش کانونهای چالش زا، اقتدار هوشمند در مقابله با تهدیدات، تلاش برای امنیتی نشدن فضای انتخابات، رصد و پایش مستمر و منظم شبکه های مجازی و اجتماعی، پیش بینی و انجام اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاههای امنیتی و رعایت مسایل امنیت ملی در انتخابات، مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: استان گلستان به دلیل در اختیار داشتن سند جامع امنیتی، در این حوزه امنیت انتخابات چند گام از استانهای دیگر جلوتر است.

طهماسبی در ادامه به بیان سیاست های ستاد انتخابات استان در راستای سلامت انتخابات پرداخت و مبنا قرار دادن قانون انتخابات در تمامی مراحل، رعایت اصل بی طرفی از سوی نهادهای اجرایی و نظارت، برخورد قانونی و بدون تبعیض با هرگونه اقدام مغایر با قانون، اطمینان بخشی به روند صحیح و سالم برگزاری انتخابات، عدم دخالت دستگاههای اداری و اجرایی در انتخابات، شفاف سازی و رعایت عدالت انتخابات ، رعایت حیثیت اجتماعی افراد و توجه به عزت نفس و کرامت انسانی را به عنوان مهترین این سیاست ها بیان کرد.

وی پیرامون رقابت انتخاباتی نامزدها گفت: نصب العین قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری، توجیه نامزدها به رعایت قانون، فرهنگ سازی در خصوص عدم تخریب کاندیداها له یا علیه یکدیگ ، اصل پاسخگویی و انتقاد پذیری، پیشگیری از فضای یاس آلود و ناامیدی، ایجاد فضای روانی سالم برای رقابت، تبیین گفتمانهای سیاسی مرتبط با انتخابات و ترجیح مصالح و منافع ملی بر منافع شخصی و گروهی، از جمله مواردی است که باید مورد اهتمام نامزدها و ستادهای انتخابیشان قرار داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: در استان گلستان 1332 شعبه اخذ رای در 6 حوزه انتخابیه تعیین گردیده که در هر شعبه اخذ رای برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی 20 نفر شامل، هیأتهای اجرای، نظارت، بازرسی، نماینده فرماندار، مأمورین نیروی انتظامی و کاربران سیستم مشغول فعالیت هستند که در مجموع شامل بیش از 26 هزار نیرو می شود.

طهماسبی با بیان اینکه حضور حداکثری در شرایط و فضای ایستا بوجود نمی آید؛ اطمینان بخشی عمومی به روند صحیح اجرای انتخابات، حمایت سیاسی همه بازیگران داخلی، جلوگیری از تشدید اختلافات، مبنا قرار دادن قانون توسط مجریان و ناظران، رعایت اصل امانتداری، اصل هماهنگی، همدلی و همزبانی و اصل مردم سالاری دینی را از راهبردهای تحقق مشارکت حداکثری عنوان نمود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: پس از خلق دو حماسه بزرگ توسط دولت تدبیر و امید در اجرای موفق برجام و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ان شاالله با حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی، سومین حماسه بزرگ نیز در انتخابات 7 اسفند رقم خواهد خورد.

منبع: ستاد انتخابات استان گلستان

شبکه خبري انتخابات گلستان و ترکمن صحرا:
telegram.me/GolestanEntekhabat94
براي عضويت کليک و جوين کنيد

 

 

مطالب مرتبط:

نقدی بر نظرات مختلف روحانیون شاخص ترکمن صحرا درخصوص رؤیت ماه

پیش‌بینی تولید ۲۰۰ تن پیله تر ابریشم در گلستان

انتقاد صنعت و معدن گلستان از سازمان مدیریت

حضور ورزشکار گلستانی در اردوی تیم ملی امید والیبال ساحلی

476 مدرسه آماده استقبال از 70 هزار دانش آموز گنبدی در اول مه

بیش از 60 درصد معلمان مقطع ابتدایی گلستان فاقد شرایط علمی هس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram