×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

rais komiteاخبار انتخابات - تورکمن‌نیوز:  رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گلستان گفت: ایجاد اتاق خبر برای خبرنگاران مثل فرمانداری گرگان یکی از اقداماتی است که مسئولین ستادهای انتخاباتی شهرستان ها می توانند برای استفاده بهینه از این ظرفیت رسانه ها انجام دهند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی یازرلو رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان ، اظهارکرد: برای دسترسی بهتر و شفاف اخبار انتخابات فرمانداران از ظرفیت رسانه های شهرستانی ، استانی و خبرگزاری ها به نحو احسن استفاده کنند.

وی ادامه داد: فرمانداری ها می توانند از رسانه های دارای مجوز برای شفاف سازی ، اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی استفاده کند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان اذعان داشت: ایجاد اتاق خبر برای خبرنگاران مثل فرمانداری گرگان یکی از اقداماتی است که مسئولین ستادهای انتخاباتی شهرستان ها می توانند برای استفاده بهینه از این ظرفیت رسانه ها انجام دهند .

وی از رسانه ها و خبرنگارانی که در شهرستان و مرکز استان در این ایام برای اطلاع رسانی و پوشش لحظه به لحظه اخبار انتخاباتی برای ایجاد شور انتخاباتی تلاش بی وقفه انجام می دهند تقدیر و تشکر نمود .

یازرلو در ادامه با اشاره به اینکه هر شهرستان آمار شهرستانی تعداد ثبت نام کنندگان را اعلام می نماید ، گفت : آخرین آمار ثبت شده در سامانه انتخابات استان گلستان در روز جاری 858 نفر و در مجموع دو روز اول ثبت نام کاندیدا ها 1570 نفر می باشد./گلستان ما

مطالب مرتبط:

مراسم جشن تکلیف در دبستان جهاد گنبد کاووس برگزار شد+تصاویر

مستمری بازنشستگان در سال ۹۶ افزایش می یابد

نشست و هم اندیشی فرماندهی مرزبانی گلستان با اصحاب رسانه بمنا

سود سالانه سهام عدالت بالاخره اعلام شد/۹۰هزار تومان برای هر

ناپدید شدن یک میلیون فرانک سوئیس در فدراسیون اسکی!

زلزله 3.5 ریشتری انبارالوم در گلستان را لرزاند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram