امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی کشور

اختصاص 200میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فرودگاه کلاله

کلاله-ترکمن نیوز-  مدیرعامل شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی کشور گفت: با هدف توسعه امکانات خدماتی و زیرساختی فرودگاه کلاله، 200میلیارد ریال اعتبار به این فرودگاه اختصاص یافت.

moavenkalale 29d 300x169 - اختصاص 200میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فرودگاه کلاله

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  رحمت الله مه آبادی روز پنجشنبه درآیین از سرگیری فعالیت های پروازی فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان افزود: با توجه به ظرفیت های موجود، طرح های ویژه ای برای توسعه فرودگاه های استان گلستان به اجرا گذاشته می شود.
وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده و در راستای توسعه امکانات و زیرساخت های فرودگاه کلاله، طرح های بیشتری به این فرودگاه اختصاص خواهد یافت تا مردم گلستان به خصوص شرق این استان به صورت شبانه روزی از خدمات پروازی برخوردار شوند.
نماینده شهرستان های مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه در مجلس شوراس اسلامی، نیز گفت: فرودگاه کلاله از امکانات و زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات پروازی برخوردار است.
شهرام غراوی افزود: وی با بیان اینکه مردم این منطقه لیاقت برخورداری خدمات بیش از اینها را دارند ، از مدیران مرتبط خواست برای استمرار پروازهای فرودگاه کلاله تلاش ها و تمهیدات لازم را داشته باشند.
وی افزود: به نمایندگی از سوی مردم شهیدپرور و مرزنشین شرق گلستان از مسئولان ومدیران استانی ، شهرستانی به خصوص سازمان هواپیمایی کشوری وهواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) بخاطر تلاش ها و پیگیری هایی که در راستای از سر گیری فعالیت های پروازی فرودگاه کلاله داشته اند، تشکرمی کنم.
آیین از سرگیری پروازها از فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان با حضور مسئولانی از هواپیمایی کشور، استاندار گلستان، نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس و مسئولان محلی روز پنجشنبه با فرود یک فروند هواپیمای ATR در این فرودگاه برگزار شد.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و فرودگاه این شهرستان که پیش از انقلاب با هدف سمپاشی اراضی منطقه راه اندازی شده بود، با صرف میلیاردها ریال هزینه برای بار اول در سال 1374 و بار دوم در سال 1391 با حضور رئیس جمهوری وقت به بهره برداری رسید.
برقراری پروازها از این فرودگاه تاکنون با فراز و فرودهای بسیار همراه بوده است و پس از هربار راه اندازی پروازها، به دلیل عدم استقبال مسافرین به تعطیلی کشیده شده و امروز برای پنجمین بار است که فعالیت های پروازی از این فرودگاه از سر گرفته می شود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز