امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

دوم 1 300x188 - روز دوم از هفته ششم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد+عکسترکمن نیوز:  دور دوم از هفته ششم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس (جام شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت 66 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در روز اول هفته ششم رقابت‌های کورس اسبدوانی فصل پاییز گنبدکاووس روز جمعه (12 دی ماه)، 66 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد 13 رأس اسب به دلایل فنی حذف شدند و 53 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های+3  ساله ،کلاس 5، ترکمن، به مسافت 1200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یاسرجرجانی با اسب ساریه زودتر از خط پایان گذشت و رامین قهرمانی با اسب طاغان بای و نورمحمد بهادر با اسب یادگار جاهد به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های +۳ ساله نژاد دوخون کلاس 5 به مسافت 1200 متر با هم رقابت کردند که ابوطالب چاریزاده با اسب جنتلمن  و امیر مختومی با اسب اینسپشن و محمد خوجملی نفر سوم با اسب بلک ولف.

رقابت دور سوم میان اسب‌های 3 ساله نژاد دوخون maiden به مسافت ۱۰۰۰متر برگزار شد که نادر صالح پور با اسب آیکان،  یاسر جرجانی با اسب عدنان خان و آرمین آق آتابای نفرسوم با اسب سیمبا به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قبادی اسب اس ای فرمول دور ششم 300x188 - روز دوم از هفته ششم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد+عکس

در دور چهارم اسب‌های  +4 ساله نژاد دوخون ـ maiden به مسافت ۱۰۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد امین توماچ با اسب سیلوا گلد، آرمین آق آتابای با اسب مسافر و عبدالحلیم قبادی با اسب پری بوس مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های +۳ساله نژاد تروبرد کلاس1 به مسافت 1000 متر وارد دپار شدند که آق اویلی بشگرد با اسب بن ریو جانیرو زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، نادر صالح پور با اسب مجستیک دوم و محمدخوجملی  با اسب بنفیت نیز سوم شدند.

مسابقات اسب دوانی پاییزه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های +3 ساله نژاد تروبرد کلاس 4 به مسافت 1000 متر برگزار شد که عبدالحلیم قبادی با اسب اس ای فرمول اول شد، کمال دلیجه عطا با اسب تاواجیک و نادرصالح پور  با اسب هج تایم به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

صالح پور و میثم گودرزی 300x188 - روز دوم از هفته ششم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد+عکس

چابکسوار نادر صالح پور درکنار میثم گودرزی مربی تکواندو (مالک اسب)

 

چابکسوار برتر:

نادر صالح پور با یک قهرمانی، یک نائب قهرمانی و یک مقام سوم امروز به عنوان چابکسوار برتر معرفی شد.

 

لیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول:آذین دزپارت- صنم شاه

دور دوم:آیکال- آسنا خانم

دور سوم:بریتانیا2- امرجنسی- سومر

دور چهارم:سراب سو-ژانت

دور پنجم:تونیکس- توی استوری

دور ششم:امیرخان2- تاواشکا

به گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 312 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

روز دوم هفته ششم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز ۹۹ کشور بدون حضور تماشاگر و بصورت پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز