امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

razaghi 4d 300x198 - یک مدرسه سیار توسط خیرین به روستای «قاریاغدی» گنبدکاووس اهدا شدگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت:  یک مدرسه سیار توسط خیرین به روستای «قاریاغدی» گنبدکاووس اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   فارس،فرج‌الله رزاقی شب گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شرق استان گلستان با اشاره به کمبودهای آموزش و پرورش در حوزه فضای فیزیکی آموزشی در سطح شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: علاوه بر کمبودها، بالغ بر یک سوم مدارس فعلی نیز تخریبی بوده و به دلیل فقدان ایمنیِ لازم نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس در قالب مجمع خیرین مدرسه‌ساز و خارج از آن همواره به حوزه تعلیم و تربیت لطف داشته‌اند، افزود: صمیمانه از همه خیرین و نیکوکارانی که در طی سال‌های گذشته بدون هیچ چشمداشتی و برای رضایت پروردگار متعال با ما همکاری کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه یکی از خیرین تهرانی در اقدامی خداپسندانه به کمک آموزش و پرورش گنبدکاووس آمده است، خاطرنشان کرد: یک مدرسه سیار توسط این نیکوکار تهرانی به دانش آموزان عشایری روستای «قاریاغدی» از توابع بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس اهدا شده است.

رزاقی با تاکید بر اینکه مرضیه صدرقاینی از خیران و نیکوکاران ساکن تهران 240 میلیون ریال از هزینه خرید این کانکس را تقبل کرده است، ادامه داد: 60 میلیون ریال دیگر هزینه را هم اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه این مدرسه مجهز به یک کلاس درس، یک استراحت‌گاه معلم، سرویس بهداشتی، امکانات سرمایشی و گرمایشی است، تصریح کرد: روستای قاریاغدی از روستاهای سخت گذر منطقه مرزی و عشایری «ماسان کوب» بخش داشلی‌برون گنبدکاووس است که با این رخداد کمک بزرگی به دانش آموزان این بخش و توسعه تعلیم و تربیت در این منطقه خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس توسعه عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته را از سیاست‌های آموزش و پرورش در دولت یازدهم دانست و گفت: برای کمک به مردم محروم و غیور مرزنشین و روستاهای دورافتاده از مرکز شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی کرده‌ایم که با نواختن زنگ هفته آموزش و پرورش در اینچه‌برون آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز